حسین ترابپور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال بعد از اظهارات سرپرست این باشگاه علیه او، واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد از دو باشگاه ایرانی پیشنهاد دریافت کرده بود.
کیهان نوشت: مادر «کیان پیرفلک» آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد و وقتی قاتل اصلی کیان را شناسایی کردند این زن مدعی بی‌گناهی او شد و او را مظهر شرافت دانست!
مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!
کیهان نوشت: غنی‌نژاد در مناظره قبلی هم ضمن ترور شخصیت شهید مظلوم دکتر بهشتی (ره)، انگ «چپ مصدقی» به آن شهید زد و حال آنکه گروهک‌های چپ التقاطی در اوایل انقلاب، برای ترور شخصیت مشابه، شهید بهشتی را لیبرال جا می‌زدند و سرانجام هم آن شهید والامقام را در بمب‌گذاری جنایتکارانه ۷ تیر ترور کردند.
روزنامه کیهان درباره حسن روحانی نوشت: کارنامه فاجعه‌بار او با لفاضی و بازی با کلمات تحریف‌شدنی نیست و حتما فراموش نکرده که در دوره ۸ ساله ریاست او بر دستگاه اجرایی کشور نارضایتی‌های عمومی از بی‌کفایتی و ناکارآمدی دولتش در بین اقشار و طبقات مختلف جامعه به اوج خود رسید بود.
سپهبد قرنی در اواخر سال۵۷ حمله عراق را پیش‌بینی می‌کرد و نگران شایعاتی بود که درآن روز‌ها درباره تضعیف و حتی انحلال ارتش به گوش می‌رسید که ارتش ایران از هر سو هدف قرار گرفته بود. قرنی یک برنامه همبستگی مردم با ارتش ترتیب داد. سربازان در خیابان‌های پایتخت رژه می‌رفتند و شعارمی‌دادند: «ارتش فدای مردم» و گروهی از مردم در پاسخ آن‌ها می‌گفتند: «مردم فدای ارتش.» هدف سرلشکر قرنی از این کار بردن ارتش به میان مردم و بالا بردن روحیه سربازان بود.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کار‌ها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
مهاجم انگلیسی رم زننده گل تساوی تیمش مقابل میلان در دقیقه 3+90 بود.
آن زمان پولادگر پول کمیته المپیک را روی پولی که فدراسیون قرار بود به مهماندوست به عنوان سرمربی پرداخت کند؛ گذاشت و با همین کار‌ها او را از ایران فراری داد
در گزارش کمیته تحقیقات آمده است، عامل مرکزی ششم ژانویه یک نفر بود، دونالد ترامپ که بسیاری دیگر از او پیروی کردند. هیچ یک از حوادث روز ششم ژانویه بدون او اتفاق نمی‌افتاد.
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز سه شنبه میزبان  نیچروان بارزانی رئیس اقلیم و هیئت همراه او بود.
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.
صائب محبی که گل سه امتیازی این هفته هوادار را زد می‌گوید کادرفنی امسال اجازه جلو آمدن و شرکت در حمله را به او می‌دهد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال می‌گوید داور مسابقه با فولاد پنالتی‌ها را دیده و نگرفته؛ او اعتقاد دارد این برخورد عمدی است.
حسین ترابپور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
حسین ترابپور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
حسین تراب‌پور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
ترامپ در مصاحبه با شبکه راستگری «نیوزمکس» در توصیفش از عملیات تفتیش ماموران اف‌بی‌آی از ویلای او در ایالت فلوریدا گفت: «این عملیات مثل یک کودتای نظامی بود. یک تصویر زیبا نبود»
مراسم استقبال از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با حواشی مختلفی همراه شد که مهمترین آن انتقاد حمله شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی بود.
در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ