والیبال باشگاه‌های آسیا: شهداب با معروف به قطری‌ها باخت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با قهرمانی سانتوری سانبردز ژاپن به پایان رسید.
تیم والیبال شهداب ایران با واگذاری نتیجه مسابقه برابر پلیس قطر به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳ اکتفا کرد.
تیم والیبال شهداب ایران با واگذاری نتیجه مسابقه برابر پلیس قطر به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 اکتفا کرد.
تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا مغلوب سانتوری ژاپن شد و از راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها بازماند.
جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
جدال حساس و مهم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
سرمربی تیم والیبال شهداب ایران بازی امروز با پلیس قطر را مهم‌ترین بازی تیمش در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 خواند.
شگفتی دیگری در جام باشگاه‌های والیبال آسیا رقم خورد.
بازیکن والیبال شهداب یزد می گوید که تیم آنها به همراه تیم های ژاپنی و کره ای از مدعیان اصلی کسب قهرمانی جام باشگاه های آسیا هستند.
تیم شهداب ایران در دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با پیروزی برابر نماینده افغانستان فردا برای صدرنشینی در گروه B  مرحله مقدماتی برابر چین تایپه قرار می گیرد.
لیست شهداب یزد جهت حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اعلام شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در سال‌ 1402 سه بر صفر شهداب یزد را مغلوب خود کرد.
یزد- تیم والیبال شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۱ شد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات والیبال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا است که از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در بحرین انجام می‌شود.
به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شد و توانست سعید معروف را پس از یک سال به یک تیم ایرانی بازگرداند.
پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به تیم شهداب یزد پیوست.
تیم والیبال زنان پیکان در مرحله تعیین جایگاه برابر نماینده مغولستان به پیروزی رسید.
مهدی مرندی لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران به احتمال فراوان یار کمکی شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.
محمدرضا موذن، لیبروی تیم ملی و باشگاهی شهداب یزد احتمالا به دلیل مصدومیت جام باشگاه‌های آسیا را از دست خواهد داد.
کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳ را اعلام کرد و تیم شهداب یزد نماینده ایران در این رقابت‌ها حریفان مرحله گروهی خود را شناخت.
کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 را اعلام کرد.
ستاره والیبال ایران در حال پیوستن به تیم شهداب یزد است تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند.
ستاره والیبال ایران در حال پیوستن به تیم شهداب یزد است تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند.
برنامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا اعلام شد و تیم شهداب یزد در نخستین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف نماینده عراق می‌رود.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: قطعا با قدرت در مسابقات آسیایی حاضر می شویم اما فعلا ایده ای برای این رقابتها ندارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ