کاتیا آنچلوتی، دختر سرمربی رئال مادرید، در استوری اینستاگرامش به تندی از رسانه های اسپانیایی انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان پس از پیروزی تیمش مقابل بنگلادش گفت: هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد.
به عقیده لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، حضور ستاره هایی چون مسی سطح MLS را ارتقا می بخشد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام گفت: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های بالا سطح روابط اقتصادی‌مان با ویتنام مناسب نیست و حجم مبادلات تجاری‌مان کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار در سال است .
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امیدوار است گوناگونی حریفان ایران در بازی‌های دوستانه به کمک ملی‌پوشان بیاید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
اصفهان- فرماندار ورزنه گفت: در سال‌های اخیر یک پنجم اراضی کشاورزی شهرستان ورزنه زیر کشت محصول رفته است و زمین‌های بایر به کانون ریزگرد تبدیل شدند.
رئیس جمهور گفت: سطح تجارت میان ایران و آفریقا در سطح مناسبی نیست و هیچکدام از ما راضی به این مقدار از روابط تجاری نیستیم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حد اروپا بود.
رئیس جمهور کشورمان در جریان نشست خبری مشترک با رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان گفت: میزان روابط فعلی را کافی نمی‌دانیم و معتقدیم باید سطح روابط توسعه پیدا کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل مجلس از ناوگروه ۸۶، گفت: ما بزرگترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول این سفر جمع‌آوری کردیم و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.
رئیس جمهور پیش از سفر به اندونزی در گفتگویی تصریح کرد: سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور قابل توجه است اما قابل قبول نیست و با توجه به ظرفیت‌های دو کشور می‌تواند بالاتر باشد.
چابهار- رئیس جمهور با بیان اینکه سطح روابط تجاری ایران و پاکستان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: آماده توسعه روابط با کشور پاکستان در همه بخش ها هستیم.
بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی از غرب وارد کشور میشود و درمناطق کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران، زنجان، ایلام، آذربایجان شرقی و غربی انتظار بارندگی خواهیم داشت.
مربی تیم ملی واترپلو ایران ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان در آینده با برنامه‌ریزی و تدارک بهتر بتوانند همانند قزاقستان از سد تیمی مانند چین نیز عبور کرده و این تیم را نیز شکست دهند.
اسکندر مومنی گفت: طبق گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، سطح زیر کشت خشخاش در افغانستان ۳۲ درصد افزایش یافته و پیش سازهای شیمیایی به یک تجارت دو سویه تبدیل شده است.
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید اگر تیمش به لیگ برتر نرسد، فوتبال بی‌رحمی‌اش را نشان داده است.
سطح هوشیاری وزیر ورزش به ۱۴ رسید
مربی و کارشناس دوومیدانی از سطح مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور انتقاد کرد.
جردن هندرسون با پایین بودن سطح انرژی و اعتماد به نفس تیم، شرایط فعلی لیورپول را نگران کننده دانست.
سخنگوی سازمان فضایی ایران از افزایش سطح آب سه دریاچه بختگان، مهارلو و طشک خبر داد.
سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی لیگ برتر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: اینکه ما برخی از ملی پوش را در اختیار داشتیم دلیلی بر مسجل شدن قهرمانی ما از ابتدای مسابقات نبود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی با اشاره به جایگاه اول ایران در سطح منطقه در تولید گیاهان دارویی ، بر افزایش سطح زیرکشت گیاهان دارویی به ۵۰۰ هزار هکتار در کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ