پیشنهاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دو شرکت خودروسازی در ایران به سازمان خصوصی سازی داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هشتم شهریور روز مهمی در این فصل از رقابت‌های فوتبال ایران است؛ روز بسته شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات.
نایب رئیس مهدی تاج اعلام کرد که تمام باشگاه‌ها مدارک خود برای بازیکنان هفته اول را تحویل داده‌اند.
استقلال و پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، عملکرد پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیشنهاد دادم مثل سیمان سپاهان که در گذشته زیرِنظر فولاد مبارکۀ سپاهان رفت، پرسپولیس و استقلال زیرمجموعۀ شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا شوند.
پیشنهاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دو شرکت خودروسازی در ایران به سازمان خصوصی سازی داده شد.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
لیگ بیست‌ودوم به حساس‌ترین پیچ‌های خود رسیده و حالا فقط 2هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده است.
وزیر ورزش و جوانان درباره حذف تیم‌های فوتبال پرطرفدار پایتخت از مسابقات آسیایی، با بیان اینکه پرسپولیس و استقلال حذف نشده‌اند، گفت: در حال مذاکره با ای‌اف‌سی هستیم.
پرسپولیسی‌ها به‌تازگی مدعی شده‌اند اگر کسی در پی گرفتن انتقام باشد تیم پرسپولیس است! اشاره آن‌ها به شکست‌های اخیر پرسپولیس در جام حذفی مقابل استقلال است که در ضربات پنالتی حاصل شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
گفته می‌شود باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی، که در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام بسیار فعال است با محمد کشوری کل‌کل توییتری را راه‌ انداخت.
بازی سپاهان و ذوب‌آهن تعیین‌کننده صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.
رقابت‌های لیگ برتر جوانان با برتری پرسپولیس در دربی و برد تیم کیا جذاب‌تر شده است.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال‌ها قبل که سرمربی سپاهان بودم، استقلال و پرسپولیس نیازی به اشتباهات داوری برای برنده شدن نداشتند.
رئیس فدراسیون فوتبال از پایان تعلیق آسیایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: بنابر گفته مجلس شورای اسلامی، شهرداری می‌تواند مشکلات خود در حوزه حقوق و مزایا را توسط هیات دولت برطرف کند.
بانک مرکزی ایران در حالی از راه‌اندازی فاز آزمایشی رمزپول بانک مرکزی ایران با عنوان «رمزریال» خبر می‌دهد که برخی کارشناسان حوزه فناوری معتقدند دیجیتالی کردن ریال، با ارزش و پشتوانه فعلی، بی‌معنی است زیرا با گذشت سال‌ها از مطرح شدن موضوع ارزهای دیجیتالی در ایران، این حوزه هنوز مقررات‌گذاری نشده و بلاتکلیف مانده است.
باشگاه پرسپولیس هم از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۴۱ تن از ایشان وخیم است.
پرسپولیس جریمه و گزینه سرمربیگری استقلال محروم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ