با توجه به اینکه ائتلاف جمهور اکثریت پارلمان را به دست آورده و با توجه به حمایت سنان اوغان، احتمال پیروزی اردوغان بیشتر است مگر اینکه قلیچداربتواند،جوانان بیشتری را به صندوق رای بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
وزیر خارجه عمان تاکید کرد که روند توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان، در مراحل پایانی خود قرار دارد.
محمد حسین مرادمند در هفته های پایانی لیگ برتر و جام حذفی سه گل برای استقلال به ثمر رساند و به نظر اگر مصدوم نمی شد، با این روند گل زنی می توانست گل زن ترین مدافع میانی لیگ برتر لقب بگیرد.
فاینورد فصل ۲۰۲۳ - ۲۰۲۲ اردویژه هلند را با شکستی خانگی به پایان رساند.
مهدی طارمی در شب برتری ۲-۱ پورتو مقابل کاسا پیا، گل اول تیمش را به ثمر رساند.
انصاری، کاپیتان فولادی‌ها، ۹۶ دقیقه برای گلزنی تیمش تلاش کرد و تیمشان با تساوی بازی را به پایان رساند.
مس رفسنجان توانسته در چهار بازی پایانی خود ۴ برد کسب کند و نمی‌خواهد این روند مقابل پرسپوليس خراب شود.
سرمربی باتجربه خیبر خرم‌آباد معتقد است روند قضاوت ها در لیگ یک به سود برخی تیم‌ها شده و از کمیته داوران خواست قاضی‌های باتجربه را انتخاب کنند.
رقابت‌های راند دوم جدول اصلی مسابقات تنیس تور جهانی مردان با معرفی هشت تنیسور برتر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
در روزهای پایانی بهمن قیمت گوشت قرمز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت. ران گوسفند بدون چربی هر کیلو ۴۸۰ هزار تومان شد.
هفته بیست ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال امروز با انجام شش دیدار برگزار شد.
با ادامه رقابت های تور جهانی تنیس در ایران نمایندگان کشورمان به راند دوم جدول اصلی این رقابت‌ها راه یافتند.
شمس‌آذر قزوین با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند موفق شد پارس جنوبی را در جم از پیش رو بردارد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.
اقتصاد آلمان در سه ماهه پایانی سال گذشته رشد منفی را به ثبت رساند و باعث شدت گرفتن نگرانی‌ها نسبت به بروز رکود در بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا شد.
علیرضا رضایی که در ثانیه های پایانی نیمه اول یک سیو بزرگ داشت، به شکل عجیبی دروازه اش باز شد.
تیم فوتبال مس رفسنجان دیدار پایانی خود در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را با برد شیرین برابر پیکان به پایان رساند.
هوادار در هفته های پایانی دور رفت لیگ برتر به تیم امتیاز گیری تبدیل شده است و به نظر می رسد با این روند در دور برگشت بازی ها پیشرفت بیشتری در جدول رده بندی داشته باشد.
چهره شاخص تنیس جهان در ادامه روند نزولی خود طی ماه‌های اخیر، دومین شکست خود را در دور پایانی تور جهانی تنیس ایتالیا متحمل شد.
مربی گلرهای استقلال در دقایق پایانی دیدار با ذوب‌آهن در سرعت دادن به روند بازی کمک می‌کرد.
گل‌گهر باز هم در لحظات پایانی با مهار توپ دروازه‌بان خود توانست به روند شکست‌ناپذیری ادامه بدهد.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ