رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: توانمندی‌سازی نخبگان برای مدیریت کشور هدف مهمی است، موانعی در این خصوص وجود دارد که باید به کمک هم آنها را از مسیر حضور نخبگان در حکمرانی و مدیریت برطرف کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
مسیری که برای ورود افراد غیرورزشی و بعضا سیاسی به وزارت ورزش و جوانان در دوره حضور حمید سجادی بازی شده بود، باید توسط کیومرث هاشمی مسدود شود تا ورزش کشور قدم‌های رو به جلویی بردارد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت عیسی آل کثیر در بازی افتتاحیه فصل توضیح کوتاهی داده است.
بایدن مسیر خطرناکی را ترسیم می‌ کند تا به عربستان سعودی نشان دهد که واشنگتن در ازای عادی ‌سازی روابط آن کشور با اسرائیل از ریاض حمایت خواهد کرد.
مدیر اجرایی تراکتور گفت: اینکه VAR امسال می‌آید یک شوخی است. این کار یک پروسه زمانی طولانی می‌خواهد و حداقل ۶ تا ۹ ماه باید داوران را آموزش داد.
حضور دروازه بان جوان هوادار در استقلال شرایط را برای جدایی علیرضا رضایی فراهم خواهد کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که به تازگی با کسب مدال جهانی به عنوان یک پدیده خود را مطرح کرده است برای پنجمین حضور در بازی های پارالمپیک باید در دو رویداد انتخابی شرکت کند.
بلاتکلیفی دو دهه‌ای پروژه ریلی رشت - آستارا، حجم زیادی از جریان سازی اقتصادی و تجاری اوراسیا در این مسیر را سرگردان کرده و حال باید منتظر بود و دید این پروژه با حضور روسها به سرانجام می رسد؟
مدیر تیم فوتسال پالما اسپانیا در واکنش به حضور بازیکن مصدوم و ایرانی این تیم در جام رمضان گفت: باید توضیحات مسلم اولادقباد را بشنویم.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، به لیونل مسی توصیه کرد برای بالا بردن شانس حضور در جام جهانی قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند.
شاید برای ما این واژگان خوشایند نباشد، اما باید بپذیریم که عراق جدید، مسیر «استقلال» را در سیاست خارجی و داخلی در پیش گرفته است. این مسیر نه قابل توقف است و نه قابل برگشت. در چنین میدانی، کسی برای ایران فرش قرمز پهن نخواهد کرد که نفوذ سیاسی یا حضور اقتصادی‌اش در عراق را گسترش دهد. دیگر بازیگران، اعم از ترکیه، آمریکا و اعراب حاشیه خلیج فارس، بازیگری خاص خود را دارند... به نظر می‌رسد، ایران نیز با پذیرش واقعیات عراق جدید، با استراتژی‌ها نوین وارد این رقابت تنگاتنگ شود. صرف متهم کردن السودانی به بدعهدی، تنها برآینداش از دست دادن فرصت‌ها و گسترش نفوذ رقبا خواهد بود.
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
پپ گواردیولا بعد از پیروزی قاطعانه مقابل چلسی تاکید کرد که باید به گراهام پاتر در چلسی زمان داد.
از گذشته نیز این فرضیه در ارتباط با رئیس سابق پاستور مطرح بوده که او نمی‌خواهد مسیر احمدی‌نژاد و خاتمی را تکرار کند و قصد دارد همچنان در عرصه سیاست کشور حضور داشته باشد. در ارزیابی اظهارات اخیر روحانی نیز این امر به وضوح قابل مشاهده است که او نیم‌نگاهی به باقی ماندن در قدرت داشته و دارد.
تداوم نقش‌آفرینی و عدم کناره‌گیری زیدآبادی و زیدآبادی‌ها یک الزام است. الزام از این حیث، که بودن و ماندن آن‌ها در صحنه، کورسو‌های امید به آینده را روشن نگه خواهد داشت. آن‌ها باور عمیقی به تغییر و گذار به وضعیت بهتر دارند، اما از مسیر مشروع، معقول و قانونی، نه خشونت و افراط‌گرایی. وجودشان نماد حضور نیرو‌های میانجی میان جامعه و سیاست است و حذف‌شان معادل از میان رفتن صدای عقلانیت میان مردم و نهاد‌های رسمی؛ بنابراین باید نهاد‌های رسمی و البته بخش‌های از جامعه با رفتار‌های رادیکال و نامعمول، یاد بگیرند با «زیدآ‌بادی‌ها» تعامل کنند، تا صدا و فضای گفتگو و تعامل در کشور زنده نگه داشته شود.
مدیر برنامه سردار آزمون آخرین وضعیت مصدومیت مهاجم تیم ملی ایران و احتمال غیبتش در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
غلامحسین کرباسچی - مدیر مسئول روزنامه هم میهن در گفت و گو شبکه خبر: اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم باید از همین در استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها/ پس وقتی میبینیم که یک قانون در یک زمانی تصویب شده که در حال حاضر یک اکثریت قاطعی از جامعه به آن عمل نمیکنند؛ باید این قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره محدودیت ترافیکی محور‌ها در طول برگزاری راهپیمایی نیز گفت: در خیابان شهدا، میدان شوش و خیابان شوش، خیابان فداییان اسلام و محور‌های اصلی راهپیمایی از نیمه‌شب همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته و مکلف به پاکسازی مسیر هستند. اول باید پلیس راهور مسیر‌ها را پاکسازی کند تا بخش‌های امنیتی نیز بتوانند کار خود را انجام دهند. از ساعت ۲۴ روز ۲۵ شهریورماه این محدودیت برقرار خواهد شد.
مدیر تیم گل گهر می‌گوید که هواداران این تیم باید اجازه حضور در بازی پیکان را داشته باشند.
همایش سراسری رؤسا و معاونین شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری و تبیین سیاست ها و اولویت های بانک با حضور مدیر استان برگزار شد.
شروع بارش‌های تابستانی «مانسون» چند روز اخیر در استان یزد سبب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها در این شهر و اختلال در روند زندگی مردم شد، همچنین اکثر مسیرهای شهری، زیرگذرها و مسیرهای مواصلاتی این استان مسدود و موجب تخریب چندین خانه قدیمی در محله «اکبرآباد» شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ