نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوزومو ناکامورا (Nozomu Nakamura)، عصب‌شناس دانشگاه پزشکی هیوگو در ژاپن، می‌گوید: تنفس یک عمل اساسی در حمایت از زندگی در پستانداران است. اگرچه جزئیات عملکرد تنفسی بر حالات مغز نامشخص است، مطالعات اخیر نشان می‌دهد که تنفس ممکن است نقش مهمی در حالت‌های فعال مغز ایفا کند.
اصفهان- رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: پنجاه سال از روابط دیپلماتیک ویتنام و ایران می‌گذرد و تقویت همکاری در زمینه‌های فرهنگی، تجاری، اقتصادی و … در دستور کار است.
با کاهش وابستگی بولیوی به دلار آمریکا، یوان چین جایگاه برتری در آمریکای جنوبی به دست آورده است.
اعضای هیات آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در نشست با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم تقویت بیش از پیش دیپلماسی علمی میان دو کشور تاکید کردند.
در این شرایط که از یک سو نظام عرضه و تقاضا بر بازار کالا‌های تولیدی حاکم نیست و از سوی دیگر، شاهد رشد قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز هستیم، انتظار برای کاهش تورم و رشد تولید و عرضه، دور از انتظار است.
مسئولان باشگاه مس رفسنجان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله خود هستند.
وزیر کشور، تقویت روابط ایران و ترکیه را به نفع جهان اسلام و منطقه برشمرد و گفت: این روابط، صلح و ثبات را در منطقه می‌گستراند و ارتباطات بیشتر مردم دو کشور را فراهم می‌سازد.
وزارت کشور عراق از تدابیر امنیتی ویژه مراسم عاشورا خبر داد.
رویکرد جدید کشور عربستان برای جذب ستاره‌های جوان و پا به سن گذاشته فوتبال دنیا می‌تواند به زودی تبعات سنگین و گرانی برای فوتبال ایران در سطح باشگاهی و ملی داشته باشد.
انصراف بهزاد نبوی از ریاست جبهه اصلاحات که برخی آن را تقویت‌ رویه رادیکالی درجریان اصلاحات می‌دانند، بهانه ‎ای شد تا به مسیر پیش‌روی اصلاح‌طلبان در دوراهی «میانه‌روی»و «رادیکالیسم» بپردازیم.
راه‌های تقویت تعامل و توسعه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و فناوران و تولیدکنندگان تجهیزات شناختی مورد بررسی قرار گرفت.
یزد- رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد بر ضرورت تقویت آموزش های تفکیک از مبدا زباله برای کاهش تولید زباله و هزینه های جمع آوری آن تاکید کرد.
وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود،بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تاکید کردند.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: معتقدیم کادر فنی باید تقویت شود ولی با نظر عطایی این کار را خواهیم کرد.
همکاری‌های فنی کشاورزی در طرح‌های آب و خاک برای مقابله با کم‌آبی بین ایران و ازبکستان تقویت و توسعه می‌یابد.
مدیر کل ارتباطات استان خراسان رضوی از تقویت هر چه بیشتر پوشش شبکه ارتباطی بارگاه منور علی ابن موسی‌الرضا (ع)، همزمان با ورود عظیم مسافران به این استان خبر داد.
خواننده زن و نوازنده به جبهه اوکراین برای تقویت روحیه سربازان روسیه اعزام شدند./منبع: کاتافراکت
قالیباف رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در همایش نظم نوین جهانی گفت: حربه دشمن در جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی برای ایران اسلامی، حربه اقتصادی است و باید بخش اقتصادی را تقویت کنیم.
منابع عبری درباره تقویت روابط ایران و روسیه هشدار داده و آن را عاملی خطرناک برای امنیت رژیم صهیونیستی به ویژه از جبهه مرزی با سوریه، توصیف کرده‌اند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که دومین راهپیمایی ملی کشورمان را در روز جهانی قدس برگزار می‌کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
سردار رمضان شریف: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و تقویت جبهه نظامی همچنان در اولویت صنعا قرار دارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ