بلاتکلیفی دو دهه‌ای پروژه ریلی رشت - آستارا، حجم زیادی از جریان سازی اقتصادی و تجاری اوراسیا در این مسیر را سرگردان کرده و حال باید منتظر بود و دید این پروژه با حضور روسها به سرانجام می رسد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا پروتئین جدیدی را شناسایی کرده‌اند که به پیشرفت باکتری‌های دهان در سایر نقاط بدن کمک می‌کند. این کشف می‌تواند منجر به توسعه دارو‌های جدیدی شود که پروتئین را هدف قرار می‌دهند و در درمان سرطان مؤثرند.
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه گفت: سواد پیشگیری از بیماری در وزارت بهداشت وجود ندارد، وظیفه حوزه علمیه است که آن را احیا کند و این با احداث بیمارستان‌ها و نام‌گذاری آن‌ها به نام اهل‌بیت (ع) قابل‌حل نیست، اگر وزارت بهداشت فقر دانشی و تخصصی پیدا کرد ما در حوزه علمیه متکفل آن می‌شویم و روایات سلامت را تبلیغ می‌کنیم.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید شکست برابر کرواسی به آنها نشان داده که هنوز نیاز به پیشرفت در بعضی بخش‌ها دارند.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: صحت پیشرفت‌هایی که وزارت ارتباطات درباره پروژه شبکه ملی اطلاعات ارائه می کند در کمیته ای خاص در مرکز ملی فضای مجازی ارزیابی می شود.
هوش مصنوعی با سرعتی فراوان در حال پیشرفت است و استفاده از آن به عرصه ساخت ربات‌های انسان نما نیز کشیده شده است.
ایمان عالمی معتقد است پیشرفت فنی هوادار باعث می‌شود تا بازیکنان این تیم در سال آینده هواخواهان زیادی داشته باشند.
اراک-درحالی‌که اراکی‌ها امیدواربودند اجرای طرح‌های مسکن ملی بتواند تا حدودی گره کور خانه‌دار شدن آن‌ها راباز کند اما پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی در آستانه‌سالگرد کلنگ زنی پیشرفتی مناسبی ندارد.
این تصور که جنگ می‌تواند رکود اقتصادی و زوال دموکراتیک را برطرف کند دیدگاهی عقب مانده و منسوخ شده است چرا که جنگ باعث می‌شود دموکراسی ما تهدید شده و ثروت مان به هدر برود، زیرا جنگ‌های نابخردانه باعث می‌شوند اعتماد عمومی و منابعی که ممکن بود به طور مولد در داخل استفاده شوند به شکلی مخرب در خارج از کشور صرف شوند.
رئیس جمهور چین تاکید کرد این کشور بدون وابستگی به غرب توانست مسیر توسعه خود را طی کند.
پاکو خمس اعلام کرد که پیشنهادی برای تمدید سه ساله قرارداد خود، از باشگاه تراکتور دریافت نکرده است.
ماتئوس کانیای برزیلی که فصل را در ولورهمپتون ادامه خواهد داد در پست خداحافظی خود از اتلتیکویی‌ها یک تکه سنگین به سیمئونه انداخت.
هیچ راه بهتری برای بازگرداندن ایمان ما به آینده جز افزایش میزان نیروی مغزی موجود برای نوع بشر وجود ندارد؛ و هیچ راهی آسان‌تر برای افزایش این قدرت مغزی وجود ندارد جز آن که به نوابغ امکاناتی را برای انجام کار‌هایی که تنها خود می‌توانند انجام دهند اختصاص دهیم: فکر کردن به افکاری که پیش‌تر هرگز به آن فکر نکرده بودند و حل مشکلاتی که تاکنون غیرقابل حل تلقی می‌شدند.
رئیس جمهور روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسئله بین ما و جریان استکبار جهانی، مسئله پیشرفت است و آنان نمی‌خواهند جمهوری اسلامی پیشرفت کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.
یورگن کلوپ بار دیگر از داروین نونیز دفاع کرد و گفت که او برای هر خط دفاعی یک تهدید واقعی محسوب می شود.
«‌کی‌روش هیچ تفاوتی بین بازیکنان قائل نیست و هر کسی که تلاش کند و عملکرد خوبی داشته باشد، از چشم او پنهان نمی‌ماند.»
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن با ایجاد فتنه و آشوب گری در کشور ما می‌خواهد کاری کند که ایران از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز بماند.
این ایده که پیشرفت به تنهایی می‌تواند معنای نهایی را برای‌مان فراهم کند در نهایت پوچی و خالی بودن را به همراه دارد. در چنین شرایطی هر قدم بعدی سراب دیگری در بیابان خواهد بود که به محض نزدیک شدن به سرعت ناپدید می‌شود یک تکنیک بی‌پایان متافیزیکی حواس پرتی.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس گفت: مقاومت در کرانه باختری پیشرفت کرده است و بیش از هر زمان دیگری خواب را بر رژیم صهیونیستی حرام خواهد کرد.
محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که نشانه های پیشرفت در تیم مشخص است.
پارلمان یمن ضمن تبریک پیشرفت چشمگیر نیروهای مسلح این کشور، تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی از فرصت آتش بس برای پایان دادن به محاصره یمن استفاده کند.
میکل آرتتا از سبک بازی آرسنال و نتایج خوب تیمش راضی است ولی گفت که هنوز در ابتدای راهند و فصلی طولانی در پیش خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ