پپ گواردیولا بعد از پیروزی قاطعانه مقابل چلسی تاکید کرد که باید به گراهام پاتر در چلسی زمان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، می‌گوید از شرایط تیمش راضی است و امیدوار است وقفه تابستانی چلسی را در مسیر درست قرار داده باشد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می‌رود چهار ماه دور از میادین باشد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
باشگاه چلسی رسما اعلام کرد که باشگاه فرانسوی ریسینگ کلاب استراسبورگ را با پرداخت 80 میلیون یورو خریداری کرده‌ است.
گری نویل در گفتگو با بی بی سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.
چلسی به کای هاورتز، مهاجم آلمانی، هشدار داده که یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین امسال این باشگاه را ترک کند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از شکست 4-1 شاگردانش مقابل منچستریونایتد می‌گوید باشگاه باید همه چیز را ترمیم کند تا به سطح واقعی برسد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، چلسی را منزجرکننده، رقت انگیز و بی‌آبرو خواند و گفت، مالک این باشگاه مقصر تمام اتفاقات بازیهای اخیر است.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، به هواداران اطمینان داد که قرارداد جدید گاوی ثبت خواهد شد و او به چلسی و هیچ باشگاه دیگری نخواهد رفت.
بایرن مونیخ به دنبال دریافت غرامت مالی از یولیان ناگلزمان است که چندی پیش از این باشگاه اخراج شد و حالا مورد توجه چلسی و تاتنهام قرار گرفته است.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
اخراج گراهام پاتر علی رغم اینکه نتایج خوبی در چلسی کسب نکرده بود با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد.
مقامات باشگاه فوتبال تیم چلسی از آمادگی خود در برپایی مراسم ضیافت افطاری در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در ورزشگاه «استامفورد بریج» خبر دادند.
سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
مدیربرنامه های ژائو فلیکس در پی یافتن باشگاهی جدید برای به خدمت گیری موکل 23 ساله و گران قیمتش می باشد.
امروز و پس از معاینات دقیق روی همسترینگ بن چیلول مشخص شد که او قادر به همراهی تیم ملی انگلیس در جام جهانی نخواهد بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از دوران کوتاه حضورش در این باشگاه رضایت دارد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از دوران کوتاه حضورش در این باشگاه رضایت دارد.
باشگاه چلسی در بیانیه‌ای اعلام کرد ریس جیمز، ملی‌پوش انگلیسی این باشگاه، زانویش را جراحی نخواهد کرد ولی به احتمال زیاد جام جهانی را از دست خواهد داد.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و براگا در هفته هشتم لیگ پرتغال در حالی برگزار شد که استعدادیاب باشگاه چلسی این بازی را از نزدیک زیر نظر گرفت.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در حال مذاکره برای خرید باشگاه پرتغالی پورتیموننزه است و قصد دارد چلسی را مثل سیتی و ردبول به گروهی چندباشگاهه تبدیل کند.
درحالیکه آژاکس قصد دارد حکیم زیاش، بازیکن سابق خود را از چلسی به خدمت بگیرد، باشگاه انگلیسی بر روی زیاش قیمتی نجومی گذاشته که بعید است آژاکس توان پرداخت آن را داشته باشد.
ژاوی هرناندز سخت مخالف جدایی پی‌یر امریک اوبامیانگ است و به مدیران باشگاه بارسلونا نیز این مساله را اطلاع داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ