یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: برگزاری جشن‌های مذهبی مانند جشن غدیر و نیمه شعبان یک نیاز جامعه است که باید به آن توجه شود، زیرا شادی و روحیه را به جامعه تزریق می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب نمازجمعه تهران گفت: جشن بزرگ غدیر خلق یک جبهه گسترده فرهنگی بود که این جبهه قطعاً می‌تواند چالش‌های بزرگ فرهنگی کشوری را به یک فرصت تبدیل کند.
مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در حالی برگزار شد که در این مراسم با شکوه، شرکت نفت ایرانول در کنار عاشقان ولایت، عید سعید غدیر را جشن گرفت.
دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر گفت:خانمی آمده بود و می‌گفت فرزند یتیم من با پولی که جمع کرده یک گوشی تلفن همراه تهیه کرده، حالا همان را فروخته تا یکی از میزبانان مهمانی باشد.
وزیر کشور با اشاره به حضور سه میلیون نفری مردم تهران در مراسم جشن روز عید غدیر گفت: رسانه های خارجی این مراسم را نادیده گرفتند.
رئیس خانه احزاب با بیان اینکه جشن غدیر بازتابی از اتصال مردم با مبانی ارزشی نظام بود، گفت: همانطور که رهبری فرمودند باید تورم مهار شود، لازم است مسئولین پاسخ مثبتی به این مطالبه مردم بدهند.
روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ راهپیمایی جشن غدیر در تهران برگزار شد. تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید.
دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت:در جشن غدیر مردم از قشرهای گوناگون عرق خود را به اسلام، امیرالمومنین، مبانی دینی و اتحاد کشور با پوشش‌ها و گرایش‌های فکری و سیاسی مختلف، نشان دادند.
شرکت بیمه معلم، تمامی موکب‌داران و شرکت‌کنندگان راهپیمایی ده کیلومتری غدیر را تحت پوشش خود قرار داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، با اشاره به امدادرسانی به ۴۴۱ نفر در جشن «مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر»، گفت: ۵۰ تیم عملیاتی در این مراسم شرکت کردند.
تصاویری از اجرای نمایش عروسکی در مسیر جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر در چهارراه ولیعصر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از میزبانی یک مادر مهربان از مهمانان جشن عید غدیر و توزیع شربت میان مردم تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب اسلامی حضور یافت.
رئیس جمهور با حضور در تجمع مردم در میدان انقلاب در جشن بزرگ عید غدیر شرکت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جشن عید غدیر حضور یافت و با مردم حاضر در میهمانی گفتگو کرد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی از عموم مردم ایران و خانواده‌ها برای حضور در جشن همگانی عید سعید غدیر دعوت کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
سخنگوی ستاد مردمی گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.
سخنگوی ستاد مردمی گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.
استقلال خوزستان با صعود به لیگ برتر بعد از 7 سال بار دیگر جشن در ورزشگاه غدیراهواز برپا کرد.
استقلال خوزستان با کسب چهارمین پیروزی پیاپی طی دیدارهای اخیر اکنون با اختلاف چهار امتیازی نسبت به دیگر رقبا، در سودای بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ