علیرضا منصوریان بعد از تساوی تیمش برابر آلومینیوم یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی را پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزگاری نه چندان دور آب چشمه‌علی از محله علایین می‌گذشت و سبزه‌زار‌های محله را جانی دوباره می‌داد. بیشتر زمین‌های کشاورزی این محله از همین چشمه سیراب می‌شد و کشاورزی رونق داشت. رستم صنوبری می‌گوید: «وقتی تفکیک اراضی شد آب چشمه‌علی را هم از ما گرفتند و کشاورزی ما از رونق افتاد. ساختمان‌ها یکی پس از دیگری بنا شد و آلودگی‌های زندگی شهری مهمان همیشگی محله شد.»
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
عبدالله ویسی پس از گل دوم تیمش، دست در جیب و با ژست خاصی این گل را جشن گرفت.
مربی گل‌گهر اعلام کرد مذاکرات این باشگاه با دو مهاجم مدنظر کادرفنی به بن بست خورده است.
روح 20 ساله در کالبد 38 ساله پسر پرتغالی برای بازی‌های بزرگ تعیین کننده است، دنیا می‌‌داند که قهرمانی در خون اوست.
حسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یکی از دلایل بازگشت او به پرسپولیس دلتنگی برای هواداران این تیم بوده است‌.
به عقیده دتمار هامان، پرداخت 10 میلیون یورو به هری کین با توجه به سن این بازیکن بیش از اندازه است.
رافائل لیائو پس از امضای قرارداد بلندمدت با میلان، امید زیادی به آینده خود دارد.
مرتضی فنونی‌زاده در مورد اظهارات برادرش و وحید قلیچ در فضای مجازی صحبت کرد.
بهروز رهبری‌فرد با ادبیات جالب و منحصر به فردش در خصوص جدایی عیسی‌آل‌کثیر صحبت کرد.
آلن سنت‌ماکسیمین، ستاره نیوکسل، که به زودی به الاهلی عربستان می‌پیوندد با انتشار پیامی با نیوکسل و هوادارانش خداحافظی کرد.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
مدافع نفت آبادان گفت: سرمربی استقلال هرچه فحش بود به من داد که گفتم این فحش‌ها برای خودت.
متهم به قتل گفت: من با دوستانم در پارک با بچه محله‌هایمان سر چند فحش با هم درگیر شدیم، مقتول از پشت گردن مرا گرفته بود که بعد آن اتفاق افتاد. چاقویی را که از قبل درجیبم داشتم درآوردم و ضربه‌ای به او زدم.
اگر ثابت شد شرط‌بندی و تبانی کرده‌ام، جریمه کنید، فحش دهید و محروم کنید و هر بلایی خواستید سر من بیاورید!
نورافکن در مورد هواداران پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس را اینجوری ندیده بودم. من جلوی هواداران استقلال بازی کرده‌ام، به قرآن اینجوری نیستند. از اول بازی به دانشگر فحش ناموس می‌دهند. این چه وضعش است و یکی باید به آنها بگوید این‌کار را نکنید.
من حرفم این است که باید کار کنیم. هرکسی در حیطه خودش باید خیلی کار کند. کاری که مثل همان ژاپنی‌ها باشد. باید برای آینده برنامه داشت. به نظرم غر زدن کاری را پیش نمی‌برد. فحش دادن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که من در همین دانشگاه خودمان [شریف]دیدم. این بچه‌ها واقعاً به‌قدری عزیز و محترم‌اند که حد ندارد. اما در آن دوره انگار آدم‌های دیگری شده بودند. تردیدی نیست که حتماً عوامل روانی و شواهدی دیدند که این‌قدر عصبانی شدند و به آن نقطه رسیدند. ولی این‌ها هیچ‌کدام کار را در کشور درست نمی‌کند.
مینا به یاد روز آشنایی اش با فرهاد افتاد. خسته بود. پدر جلوی پسر جوانی که به خواستگاری اش آمده بود، بدجوری با او رفتار کرده بود. پدر به خواستگار گفت: مینا خیلی دست و پا چلفتی است. عرضه هیچ کاری را ندارد. اصلاً شعور ندارد. این دختر دایم استراحت می‌کند. او ادامه داد: من دلم نمی‌خواهد پسر مردم را بدبخت کنم. من دلم نمی‌خواهد مردم پشت سرم فحش بدهند.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
نیما ۲۸ ساله بعد از بازداشت و انتقال به اداره آگاهی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من و سعید سال‌های زیادی بود که با هم رفاقت داشتیم. روز حادثه سر موضوعی باهم بحث کردیم و سعید به یکباره فحش ناموسی داد و من کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم تا بمیرد. می‌دانستم که اگر زنده بماند حتماً من را می‌کشد.
وقتی وارد ورزشگاه شدم باور نمی‌کردم آنهایی که تا چند ماه پیش تشویقم می‌کردند، حالا به خانواده‌ام فحاشی می‌کردم؛ این آخرین چیزی است از آنها انتظار داشتم.
رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس گفت: بنده همایون شجریان را دعوت کردم تا در تخت جمشید کنسرت برگزار کند. به من گفتند شاه پرست. به من می‌گویند چرا همایون شجریان را که پدرش زمانی به نظام فحش داده را به تخت جمشید دعوت کردی. بنده می‌گویم مگر این بنده خدا ۲۰ شب در وزارت کشور کنسرت برگزار نکرد؟ پس باید بگوییم وزیر کشور هم شاه پرست است. بنده تا به امروز کنسرت نرفته بودم.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ