رافائل لیائو پس از امضای قرارداد بلندمدت با میلان، امید زیادی به آینده خود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، می‌گوید حتی اگر خودش نخواهد هم بقیه به توپ طلا بردن او فکر می‌کنند.
وزیر دفاع طالبان مشخصا در مورد درگیری اخیر مرزی با ایران در نیمروز گفت: «مشکلی که با ایران پیش آمد، چهار روز برایم گزارش می‌آمد که آن‌ها توپ و هاوان شلیک می‌کنند. من (به ایرانی‌ها) گفتم این کار را نکنید و به نفع‌مان نیست »
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
نعناع معروف‌ترین سبزی بهاری است. این گیاه مفید حاوی آنتی‌اکسیدانی به نام رزمارینیک اسید است که می‌تواند علائم آلرژی فصلی را تسکین دهد. منتول موجود در آن یک ضد احتقان طبیعی است و همچنین قادر است ناراحتی‌های معده را بهبود ببخشد.
صحبتها و بحثهای مختلف مربوط به لحظه برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی ادامه دارد، ذات این صحنه با هر تشخیصی از سوی داور جنجالی می‌شد.
پل گاسکوئین، نابغه شر سابق فوتبال انگلیس، پس از چند بار تجربه کردن مرگ، حالا دیگر از هیچ چیز نمی‌ترسد.
بیش از ۴۰ مشاور و منتور متخصص از سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ حضور می‌یابند و به رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارتاپی کمک می‌کنند.
سعید عزت‌اللهی در مورد خوشحالی بعد از گل خود توضیح جالبی می‌دهد.
من عاشق فوتبال هستم و همین الان که پا و کمرم درد می‌کند، اگر رفیقم زنگ بزند می‌روم فوتبال بازی می‌کنم. من شب تا صبح با توپ می‌خوابم و همین عشق به من انگیزه می‌دهد.
محمدرضا باهنر در گفتگویی گفت: حتی من قدری تردید دارم که امام گفته باشند اسرائیل باید از بین برود. یک زمانی هم در شورای دفاع بحث شد که این، موضع نظام جمهوری اسلامی باشد یا نه؟ که حضرت امام (ره) فرمودند بگویید نه، آن طلبه گفته است. چون آن موقع می‌گفتند امام فرموده است صدور انقلاب و در بیرون از کشور، ایران‌هراسی راه انداخته‌ بودند که ایران با توپ و تانک و لشکرکشی می‌خواهد انقلاش را صادر کند. امام توضیح دادند که ما اگر می‌گوییم صدور انقلاب، منظور صدور فرهنگی، اعتقادی، صدور فکری است، نه صدور نظامی.
مدافع با تجربه سپاهان صحبت های جالبی را در خصوص صحنه ای که توپ را یه بیرون نزد بر زبان می آورد.
درمان خانگی آبریزش بینی می‌تواند شامل استفاده از دارو‌های بدون نسخه، استفاده از منتول و .. باشد. حتی می‌توانید موادی خاص را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا از فواید آن‌ها بهره ببرید و علائم خود را کاهش دهید.
من راه گل زدن را بلد هستم و پایش بیفتد خیلی از توپ ها را به گل تبدیل کنم، این جمله را مهاجم جوان سیرجانی ها می گوید.
دلیل ناراحتی دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از کریم بنزما مشخص شده است.
کریم بنزما می‌گوید کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید، هنوز به خاطر کسب توپ طلا توسط او به او تبریک نگفته است.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
الکسیا پوتیاس، ستاره زن و برنده توپ طلای سال 2022، مصاحبه جالبی با ایبای لیانوس داشته است.
اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که لیونل مسی به درخواست او برای دریافت توپ توجه نکرده ناراحت نیست.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.
مظاهری می‌گوید: بعد از بازی، بازیکن نساجی به من گفت که در آن صحنه می‌توانست دوباره بلند شود و توپ را دنبال کند و گل بزند. من هم گفتم خدا را شکر که این کار را نکردی!
سرمربی گل‌گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما درباره مدافع فرق می‌کند. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ