سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا کسی را می‌شناسید که جز طرفداران لازانیا نباشد؟ طعم بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ی این غذا هرکسی را به خود جذب می‌کند.
همه جا رفتم که شاید کسی کمکم کند، ولی هیچ تأثیری نداشت و برای اینکه شیمی درمانی می‌شوم و نتوانسته‌ام مواد غذایی مغذی بخورم، بنیه‌ام تحلیل رفته و حتی فرزندانم به من سر نمی‌زنند. با اینکه می‌دانستند عمل جراحی شده‌ام و نمی‌توانم برای خودم غذا درست کنم، مرا طرد کردند و حتی یک زنگ به من نمی‌زدند که مبادا از آن‌ها کمک بخواهم و دیگر چاره‌ای جز خودکشی ندیدم.
میلان شماره 9 خود برای فصل بعد را مشخص کرده و او کسی جز آلوارو موراتا نیست.
پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است که کسی جز سیروس پورموسوی نباید روی نیمکت استقلال خوزستان در لیگ برتر پیش رو بنشیند.
زاکانی، شهردار تهران در واکنش گفته کسی که در دوره شهرداری‌اش ویرانی به بار آورده و جز دوچرخه‌سواری کاری نکرده، حالا می‌خواهد شهردارِ در سایه باشد. ‌
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم، در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
تنها عضوی که یک فرد زنده می‌تواند به کسی اهدا کند، کلیه و ریه است. به جز کلیه، هر فرد زنده‌ای اگر بخواهد هر عضو کامل خودش را اهدا کند، فوت می‌کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: جای تأسف دارد وقتی کسی می‌خواهد یک ساختمان بخرد به همه چیز به جز مساله ایمنی ساختمان توجه می‌کند.
تیم جوانان یک بازیکن ترک‌ربان دارد که الگویش کسی جز اسطوره شهرش نیست .
ضرغامی با اشاره به این‌که من به منتقدانم بسیار احترام می‌گذارم و همه آن‌ها را از هر جناحی که باشند دوست دارم و به آن‌ها علاقه‌مند هستم، عنوان کرد: کسی که من را مورد نقد قرار می‌دهد به من محبت می‌کند و من جز احترام هیچ وظیفه دیگری نسبت به او ندارم که انجام دهم. توصیه‌ام این است که افراد در هر موضوعی که می‌خواهند موضع بگیرند به خاطر احترام به مخاطبان، سمپاد‌ها و علاقمندان خودشان آن اطلاعات را جامع و کامل کنند و بعد هر قضاوتی خواستند انجام دهند.
واقعا چه کسی در کشور ما هست که با «دنیا» سر جنگ دارد یا به همه دنیا فحش می‌دهد؟ ملت ایران جز اعلام انزجار و بیزاری از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و یکی دولت اروپایی، برای کدام دولتمردان کشور دیگری طلب مرگ کرده است؟
سرمربی خوشتیپ این روزهای لیگ ایران، کسی نیست جز پاکو خمس.
کریم بنزما به پیام انتقادی مدیر برنامه هایش پاسخی داد که کسی جز دیدیه دشان را هدف قرار نداده بود.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
ماریوس نیکولائه، هم‌تیمی رومانیایی سابق رونالدو در اسپورتینگ لیسبون، ادعایی عجیب را در مورد او مطرح کرد.
سرمربی نساجی معتقد است با وجود شکست برابر نفت آبادان این تیم روند خوبی را طی می‌کند.
حسین پورمحمدی، مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان، در اولین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که با قاطعیت، با استعفای محمد ربیعی مخالفت کرده است.
پورابراهیمی با اشاره به اینکه امریکایی‌ها یک روزی در ایران حق توحش می‌گرفتند، افزود: امروز ایران در عرصه پزشکی جزو رتبه‌های برتر دنیاست و امیدواریم این اتفاقات برای همه ما درس باشد و اجازه ندهیم دشمن سوءاستفاده کند که آن‌ها به جز نابودی ایران، انقلاب و اسلام به هیچی فکر نمی‌کنند؛ چرا برخی از افراد جنایت‌های امریکا و استکبار را نمی‌بینند؟
نماینده مجلس گفت: با این رفتارها داریم مردم را از دین زده می‌کنیم. بعد می‌گوییم این‌ها همه منافق و ضدانقلاب هستند. چرا امروز بانوان چادری در جامعه احساس امنیت نمی‌کنند؟ مگر در مهد تمدن شیعه نیستیم. چه کسی مسئول این وضعیت است؟ آیا کار دشمن است. خیر ما با ندانم‌کاری این وضعیت را به وجود آورده ایم.
روز ۱۹ ژوئن سال ۱۹۴۱معادل ۲۹ خردادماه ۱۳۲۰ یک گروه خبری مامور فیلمبرداری از عملیات نبش قبر شدند. در همین حین پیرمردی که در مقبره کارگری می‌کرد التماس می‌کرد در تابوت را نگشایند، ولی پاسخی جز خنده حضار دریافت نکرد. میخ‌های درشت درپوش تابوت با دیلم بیرون کشیده شدند و پروفسور میخاییل. ام. گراسیموف از برجسته‌ترین محققان علم آناتومی پیروزمندانه جمجمه تیمور را برداشت و آن را مقابل گروه فیلمبرداران بالای سرش گرفت. فیلم به سرعت به مسکو فرستاده شد و استالین جمجمه تیمور فاتح را دید.
مرد اول دیدار الغرافه و السد کسی نبود جز هافبک الجزایری، یاسین براهیمی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ