پاکو خمس که از عملکرد بازیکنانش در ارسال پاس های اشتباه به خشم آمده بود، عصبانی ترین ورژن خود را در استادیوم یادگار امام به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمص یکی از غذاهای معروف لبنان است که در منوی بین‌الملل بسیاری رستوران‌ها جا دارد. با این حال کمتر کسی با پاستای حمص آشنایی دارد.
ترومبوز ورید عمقی ایجاد کننده لخته خون در رگ است. این لخته خون در اعماق درون بدن و معمولا در پا‌ها شکل می‌گیرد.
تابستان با لذت‌های ساده همراه است جمله غذا پختن با گوجه فرنگی تازه. خوردن آن به صورت ساده یا با کمی نمک مطمئنا یکی از گزینه‌ها است، اما کاربرد گوجه فرنگی‌های فصل نامحدود است از استفاده برای درست کردن سالاد گوجه فرنگی گرفته تا ساندویچ گوجه فرنگی و حتی پای گوجه فرنگی. یکی از راه‌ها نیز ترکیب آن با پاستا می‌باشد.
پاستا آلفردو یکی از غذا‌های خوشمزه و مشهور ایتالیایی است که با سس مخصوص تهیه می‌شود و پخت آن نیاز به رعایت فوت و فن‌های خاصی دارد.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
تیم ملی در دو بازی انجام داده در کافا در برابر تیم های افغانستان و قرقیزستان 1276 پاس را از خود ثبت کرده است که میزان دقت این پاس ها بیش از 80 درصد بوده است.
گرفتگی شدید پا هنگام خواب یکی دیگر از علائم رایج سطح بالای کلسترول است که به عروق اندام تحتانی آسیب می‌رساند. گرفتگی یا اسپاسم بیشتر در پاشنه یا انگشتان پا احساس می‌شود. این وضعیت در شب و هنگام خواب بدتر می‌شود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
هری کین، کاپیتان تاتنهام، که در دیدار امشب مقابل چلسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد در پایان مسابقه گفت تیمش به لطف دقت بیشتر در پاسهای آخر پیروزی را ممکن کرد.
پاستا پستو بدون مرغ یکی از پاستا‌های بسیار خوشمزه و ساده است.
زمانی که پاهای خود را روی هم می گذاریم، آیا این عادت برای سلامت انسان خطرناک است؟ چه مشکلاتی متوجه افرادی خواهد بود که نمی توانند آن را ترک کنند؟
پیشنهاد یک فیزیکدان ایتالیایی برنده جایزه نوبل درباره شیوه پخت ماکارونی بسیاری را عصبانی کرده. او این ایده را با هدف کاهش هزینه پخت ماکارونی مطرح کرده است.
مربی سئوتا از واکنش ژاوی به قرعه بارسا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری ناراحت شده و امروز پاسخ او را داد.
مجمع عمومی فوق العاده شرکت ایران یاسا تایر و رابر با حضور ۷۴ درصد سهامداران، برگزار شد. گزارش نبض بورس را از این مجمع بخوانید.
گردش خون ضعیف در پا‌ها در برخی موارد موقتی است؛ اما گاهی نیز می‌تواند تبدیل به مشکلی مزمن شود یا ریشه در یک بیماری داشته باشد.
مطمئناً فکر می‌کنید که آب پاستا نمی‌تواند چیز مفیدی داشته باشد و اینجاست که مردم اشتباه می‌کنند. آب اضافی ماکارونی مملو از نمک و نشاسته است و وقتی این مواد را به سس خود اضافه کنید، چه روغن زیتون باشد و یا مواد دیگر، سس لذیذی برای شما به ارمغان می‌آید که به هیچ وجه بدون وجود آب پاستا درست نمی‌شود؛ این فرآیند امولسیون سازی نامیده می‌شود.
سرکه یک ماده غذایی سرشار از اسید‌ها و ترکیبات ضدقارچ است که pH پوست را تنظیم می‌کنند.
شاگردان کارلوس کی‌روش با تعداد پاس کم و آمار ضعیف‌تر نسبت به تمام رقبای خود جام جهانی را تمام کردند.
در میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها ولز تیم بهتری بود اما در تدارک حمله تیم کارلوس کی روش بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
پاستا با سوسیس دودی یکی از انواع طبخ پاستاست که همراه با سس گوجه ایتالیایی بسیار خوشمزه سرو می‌شود و طعم متفاوتی دارد.
در نخستین هفته از «ارزیابی فنی» بازیکنان حاضر در تیم‌های لیگ برتر در تیم ملی، امروز صبح دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال در مجموعه «پک» برگزار شد.
هنگامیکه سطح کلسترول خون افزایش می‌یابد بر تاندون آشیل پا‌های فرد تاثیر می‌گذارد که می‌تواند منجر به علائم قابل مشاهده‌ای در پا‌ها شود.
سالاد پاستا با سبزیجات یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب پاستا با حبوبات و سبزیجات تهیه شده است و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ