سه تیم رئال مادرید، آث‌میلان و اینترمیلان در مجموع 24 بار فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و در مقابل سیتی به دنبال کسب اولین قهرمانی خود را در این جام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برناردو با تصمیم پپ گواردیولا از سیتی جدا نخواهد شد و باید در این باشگاه بماند.
نتایج پیش‌بینی‌های اولیه بنگاه‌های شرط‌بندی نشان می‌دهد آنها معتقدند فصل آینده منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده و منچستریونایتد و چلسی بین چهار تیم اول جدول حضور نخواهند داشت.
ایلکای گوندوگان، بازیکن جدید بارسلونا می‌گوید از همکاری با ژاوی هرناندز هیجان زده است.
بنجامین مندی، مدافع فرانسوی، در تاریخ 30 ژوئن از منچسترسیتی جدا خواهد شد.
ترکیب اصلی دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی که از ساعتی دیگر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکسل گفت برای گرفتن حربه حریف از دستش در این مسابقه از بازی فیزیکی استفاده کرده است.
آرسنال باوجود شکست در این بازی با دو امتیاز بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول رده بندی باقی ماند، اما سیتی دو بازی عقب افتاده دارد که در صورت پیروزی در آن‌ها با ۴ امتیاز بیشتر به صدر صعود خواهد کرد.
آرسنال با تساوی 3-3 مقابل ساوتهمپتون، تیم آخر جدول، متوقف شد تا صدر را به سیتی تعارف کند.
ضربه سنگین یوفا به رئال قبل از جدال حساس با سیتی
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با سلتاویگو درباره جدال تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرد و گفت تنها تفاوت سیتی با فصل گذشته حضور ارلینگ هالند است.
آرسنال با پیروزی 4-1 مقابل لیدز، برتری 8 امتیازی‌اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد.
اندی رابرتسون به صحبت‌های رودری که اسکاتلند را به ارائه تاکتیک‌های "مزخرف" در مقابل اسپانیا متهم کرده بود، پاسخ داد تا تنش‌های دیدار این دو تیم ملی به بازی پیش روی لیورپول و سیتی کشیده شود.
پرسپولیس شنبه آینده در دیداری حساس برابر سپاهان به میدان خواهد رفت و این در حالیست که اردوی این تیم درگیر بیماری سختی شده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در بازی امشب یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود در خط هافبک را در اختیار نخواهد داشت.
پدرو آلمیدا، خبرنگار پرتغالی، ادعا کرد که برناردو سیلوا نیز قصد دارد همچون هموطنش ژوائو کانسلو، تا پایان امروز از سیتی جدا شود.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.
منچسترسیتی با پیروزی 4-0 مقابل ساوتهمپتون، بالاتر از آرسنال در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.
گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، اعتراف کرد که به دلیل سیستم بازی پپ گواردیولا از منچستر سیتی جدا شده است.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن ها گلزنی کردند.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و جدید چلسی، با دلخوری کامل از منچسترسیتی جدا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ