این یک دیدار حیاتی برای آبادانی‌هاست که اگر بدون امتیاز آن را ترک کنند به لیگ پایین سقوط خواهند کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جز بحث مسائل مربوط به رنکینگ کسب مدال طلای قهرمانی آسیا می‌تواند ایران را در رتبه دوم پرافتخارترین تیم‌های قاره قرار دهد.
با ظهور و بروز پلتفرم های آنلاين در صنعت بيمه، بخشى از جامعه فروش نسبت به تغيير مسير تقاضا حساس تر شد. اين حساسيت تا جایى پيش رفت كه طبقه بندى جامعه فروش در قالب دو دسته فروش بر خط و نمايندگان سنتى تغيير نام داد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
فراموش نکنیم که مسئله هسته‌ای مسئله‌ای بسیار حساس تر، پیچیده‌تر و مهم‌تر از تبادل زندانیان، رابطه با عربستان و امثالهم است. مسئله هسته ای، مسئله قدرت‌های بزرگ و امنیت بین الملل است، بنابراین، حل این مسئله نیازمند پیش نیاز‌های بسیار مهم تر، گسترده‌تر و جدی تری است.
فراموش نکنیم که مسئله هسته‌ای مسئله‌ای بسیار حساس تر، پیچیده‌تر و مهم‌تر از تبادل زندانیان، رابطه با عربستان و امثالهم است. مسئله هسته ای، مسئله قدرت‌های بزرگ و امنیت بین الملل است، بنابراین، حل این مسئله نیازمند پیش نیاز‌های بسیار مهم تر، گسترده‌تر و جدی تری است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فینال جام حذفی با سرخابی ها حساس تر از گذشته شده است گفت: حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در قهرمانی تیم هایشان دارند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نتوانست از روی نقطه پنالتی بازی را حساس تر کند.
بازی‌های هفته پایانی رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته دوم از ساعت 18:30 دقیقه به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود.
چهار مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران با امتیازات بسیار نزدیک امیدوار به دو هفته پایانی لیگ دسته اول هستند.
تیم داوری بازی حساس رئال مادرید و چلسی معرفی شد.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر هوادار به صدر جدول لیگ برتر بازگشت تا دیدار هفته آینده این تیم با پرسپولیس حساستر از قبل بشود.
یک حساب کاربری در توئیتر ادعا می کند سری آیفون ۱۵ با نمایشگرهایی یکسان با آیفون ۱۴ عرضه می شود. همچنین این دستگاهها لبه های نازک تر و گوشه های خمیده خواهند داشت.
حمید صادقی شاه‌نشین گفت: حال نوروزی‌نزاد خوب است و مشکل خاصی ندارد.
حساس‌ترین دیدار فصل فوتبال زنان، در هفته دوازدهم مسابقات، روز شنبه در سیرجان برگزار خواهد شد.
رئیس‌ جمهور اوکراین امروز در پیامی اعلام کرد: بر ادامه کمک‌ها از سوی آمریکا حساب می‌کنیم؛ کمک‌هایی که ما را به پیروزی مشترکمان نزدیک‌ تر می‌ کند.
نتایج نظرسنجی یک موسسه آماری در فلسطین حاکی از آن است که فلسطینیان جنبش حماس را برای رهبری و مدیریت امور کلان خود، شایسته تر از جنبش فتح می دانند.
سعید مهری در حساس ترین بازی استقلال در دور رفت به ترکیب تیم برگشت. به این بهانه که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته بود تیمش در دربی تهاجمی تر بازی کند.
تیم ملی بسکتبال ایران در یک دیدار حساس نتیجه را 81 بر 72 به چین واگذار کرد.
بازی دوستانه امروز تیم ملی با نیکاراگوئه برای بسیاری از حاضرین و حتی غایبین در اردو از اهمیت بالایی برخوردار است.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی امروز از حساسیت خاصی برخوردار نبود ولی داوران، بازی امروز را حساس تر کردند.
سرمربی نفت آبادان بعد از شکست مقابل ملوان گفت: داوران مسابقه‌های لیگ را حساس‌تر کرده‌اند.
گل برتری ایران مقابل اروگوئه در شرایطی به ثمر رسید که سه بازیکن تیم ملی نقش اصلی را در آن ایفا کردند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اسناد توقیف شده از عمارت رئیس‌جمهور سابق این کشور گفت: اگر ماهیت این اسناد آنگونه باشد که به اطلاع ما رسیده، با موضوعی بسیار جدی روبرو هستیم.
کارشناس ارشد سیاست خارجی در گفتگویی با اشاره به اینکه حتی اگر برجام به زودی احیا شود این توافق ضعیف تر از سال ۲۰۱۵ خواهد بود گفت: در برهه بسیار حساسی هستیم و در پایان فرصتی قرار داریم که می‌توانست برجام به‌صورت آبرومندانه و به طور نسبی سودمند برای طرفین احیا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ