انزلی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی امروز از حساسیت خاصی برخوردار نبود ولی داوران، بازی امروز را حساس تر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سامانه از امروز تا دهم تیر ماه مجدداً باز شده است و تا ۱۰ تیرماه خانواده‌ها فرصت دارند برای دانش آموزانی که سنجش آنها را انجام ندادند اقدام کنند.
تبریز - سرمربی تیم پیکان گفت: شاهد بودید که امروز بازی بدی از هر دو تیم شاهد نبودیم و دو تیم خوب کار کردند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در‌ها را به روی خود بستن، با طرف مقابل حرف نزدن و انزوای بین‌المللی اختیار کردن، نه‌تنها مقاومت نیست بلکه لجبازی سیاسی است. در جهان امروز، لجبازی سیاسی علاوه بر اینکه جواب نمی‌دهد، باعث تضییع حقوق مردم نیز می‌شود.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
سه بازی جذاب امروز و امشب فوتبال در تلویزیون
فرشاد فرجی از حضور هواداران فولاد در بازی بدون تماشاگر و قضاوت داور بسیار عصبانی بود.
یکی از حواشی جذاب بازی امروز استقلال و مس، دعوای نیمکت‌نشینان دو تیم، پس از سوت پایان نیمه اول بود.
مرحله گروهی جام جهانی با برگزاری بازی های امروز به پایان خواهد رسید.
هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی ابراز تاسف کرد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس دچار مصدومیت شد، برای بازگشت به ترکیب تیم، تست‌های نهایی را پشت سر خواهد گذاشت.
قرعه کشی پلی‌آف لیگ اروپا امروز به انجام رسید و در حساس ترین بازی بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت. رویارویی مجدد کریستیانو رونالدو با بارسا قطعا جذاب خواهد بود.
میلانو امروز در یک بازی فوق‌العاده جذاب به مصاف مودنا خواهد رفت.
مهاجم باتجربه تراکتور بعد از چند هفته دوری از ترکیب، در نیمه دوم بازی امروز مقابل سپاهان وارد زمین شد و خیلی زود هم گل زد.
لیورپول تلاش چندانی برای جذب ارلینگ هالند نکرده و در حقیقت شرایط جذب این بازیکن را نداشت.
امین اسماعیل نژاد امروز در ترکیب پاس گرگان به میدان خواهد رفت.
امروز مطالبی همچون سهامداران عدالت بخوانند، چرا شاخص کل بورس اُفت کرد؟، جزییات افزایش سرمایه جذاب ۱۲ نماد، اطلاعیه مهم عرضه اولیه وطوبی، تحلیل صبا امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | صبا کی به مدار صعود باز می‌گردد؟، افزایش قیمت دلار توافقی در کانال ۳۱ هزار تومان؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
محمدجواد معنوی‌نژاد در بازی امروز از ابتدا در ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران قرار خواهد داشت.
محمد جواد معنوی نژاد در بازی امروز از ابتدا در ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران قرار خواهد داشت.
ترکیب امروز پرسپولیس با اولین بازی لوکادیا
نام بازیکن پرسپولیس امروز از لیست این باشگاه خارج می‌شود تا جا برای جذب مهاجم جدید باز گردد.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در دومین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که تقابل این دو تیم مدعی با خریدهای پر سر و صدا نوید بازی جذابی را می‌دهد.
اخیرا ویدئویی از یک سگ رباتیک توسط «الکساندر آتامانوف» موسس یک شرکت روسی هاوربایک منتشر شده است. این ربات مسلسلی به پشت خود بسته و در فضای باز شلیک می‌کند.
بیت‌کوین به سود نزدیک شده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ