با ظهور و بروز پلتفرم های آنلاين در صنعت بيمه، بخشى از جامعه فروش نسبت به تغيير مسير تقاضا حساس تر شد. اين حساسيت تا جایى پيش رفت كه طبقه بندى جامعه فروش در قالب دو دسته فروش بر خط و نمايندگان سنتى تغيير نام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنالتی ملوان در دقایق ابتدایی دیدار با استقلال را گلر آبی‌ها به زیبایی مهار کرد.
مدافع باتجربه ملوان در آستانه دیدار با استقلال به دلیل بیماری از لیست تیمش خارج شد.
مدیران رئال مادرید دیگر تصمیمی برای خرید بازیکن جدید در پنجره تابستانی ندارند.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُرگل مقابل تراکتور تلخ شد.
با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک ممکن است انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به خاطر تایید نشدن مجمع قبلی از سوی فدراسیون جهانی تجدید شود.
منابع خبری اسپانیایی ادعا کردند که تیبو کورتوا در تمرین امروز رئال به شدت مصدوم شده و با گریه زمین را ترک کرده است.
دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته اول لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که تا رفع مسدودی از سوی فیفا، مجوز بازی برای بازیکنان جدید تراکتور صادر نمی‌شود.
بازیکن تیم عقاب مهر تبریز بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیست و سومین دوره ستاره ملی پوش سپاهان مصدوم شد.
سفیان امرابط، ستاره مراکشی، می‌گوید شاید به حضورش در فیورنتینا ادامه دهد.
شوک به بارسا: دمبله با فسخ به پاری‌سن‌ژرمن رفت!
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، برای پیوستن به پاری سن ژرمن با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با پیشنهادات باشگاه‌ها برای تغییرات در نقل و انتقالات مخالفت کرد.
اظهار نظر شبانه یک مدیر باعث شد تا بازیکنان استقلال حسابی شوکه شوند.
مهسا کدخدا، کاپیتان تیم ملی والیبال زنان، به دلیل مصدومیت رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد.
فیلمی از تنوع زیستی ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی مازندران شامل خرس قهوه‌ای، پلنگ، شوکا، گراز، تشی، روباه و گربه وحشی را مشاهده می‌کنید.
موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز در گفتگو با شبکه ۲ سیما، جزئیات طرح شوکا این شرکت که مربوط به بیمه زندگی است را تشریح کرد.
بیمه البرز در سال مهار تورم و رشد تولید و‌ در راستای توسعه بیمه های زندگی، بزرگترین تفاهم نامه بانک و‌بیمه تحت عنوان " شوکا" را با بانک ‌قرض الحسنه مهرایران به امضا رساند.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان املش موفق به تصویربرداری از پلنگ توسط دوربین تله‌ای در ارتفاعات این شهرستان شدند. این چندمین بار است که مامورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش موفق به فیلم‌برداری از پلنگ در این منطقه شده‌اند. گزارش‌های مردمی و ماموران محیط زیست املش از مشاهده پلنگ در منطقه نشان می‌دهد که این منطقه مامن و زیستگاه فوق‌العاده مناسبی برای این گونه نادر در کشور است. تنوع گیاهی و جانوری منحصربه فرد و وجود دره‌های عمیق، شرایط را برای زیست گونه‌های جانوری نظیر پلنگ، شوکا، خرس قهوه‌ای، گربه جنگلی، گراز و سایر جانداران فراهم کرده ست.
در ۱۵ ژانویه آتشفشان هونگا در منطقه هونگا- تونگا (در کشور تونگا در اقیانوس آرام) که یک مخروط آتشفشانی در زیر دریا در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال جزیره تونگا، تونگاتاپو است، ناگهان فوران کرد. این انفجار قوی‌ترین انفجار روی زمین در ۳۰ سال اخیر بود و۱۰۰ برابر بمب هیروشیما قدرت داشت. انرژی بسیار زیاد این رویداد باعث ایجاد سونامی شد که تا ژاپن هم رسید. همچنین امواج شوک جوی ایجاد شده باعث شد که در جو زمین صدایی مانند زنگ به گوش برسد.
شوکا پستانداری کوچکتر از مرال، کمی قوزدار و دارای دم بسیار کوتاه است که در زبان ترکمنی آن را شوکه در ترکی«الی» و در کردی «فیله گچه» می‌نامند؛ مو‌های شوکا در تابستان کوتاه و نرم و به قهوه‌ای متمایل به قرمز و در زمستان خاکستری است.
رودبار- گونه کمیاب شوکا معروف به گوزن مینیاتوری در سد بیجار شهرستان رودبار مشاهده شد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در میان پستانداران گونه‌هایی مانند یوزپلنگ، خرس سیاه، گورخر ایرانی، گوزن زرد ایرانی، پلنگ، شوکا، روباه ترکمنی، گربه پالاس، گربه شنی، فک خزری، گاو دریایی، انواع دلفین‌ها و انواع نهنگ‌ها گونه‌های در خطر انقراض قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ