همه منتظر قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی هستند، جامی مهم برای دو تیم بزرگ پایتخت .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل لیگ فرانسه انتخاب شد.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
علی قلی‌زاده یکی از لژیونرهایی است که در دسترس قلعه‌نویی برای دو بازی تدارکاتی فروردین ماه خواهد بود.
بعد از انتقال جورجینیو از چلسی به آرسنال در ماه ژانویه، توپچی‌ها حالا یک ستاره دیگر، حریف همشهری‌شان را هدف گرفته‌اند و قصد دارند او را در اولین فرصت به خدمت بگیرند.
کاپیتان استقلال گفت اگر اشتباهات داوری در بازی های بزرگ رخ دهد، آنها نمی توانند امتیازات لازم را کسب کنند.
مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان مقابل شهید شاملی کازرون شکست خورد.
لیونل مسی یک ماه پس از قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در پستی اینستاگرامی درباره احساس خود نوشت.
بعد از انجام تست های پزشکی، مصدومیت لوکاس واسکز تایید شد اما میلیتائو و کاماوینگا مشکل خاصی ندارند.
فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن یک ماه بعد از کسب قهرمانی جام جهانی در قطر، دوباره به این کشور سفر می کند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل برنتفورد گفت از کسب یک امتیاز بعد از یک ماه بدون فوتبال راضی است.
ستاره نروژی سیتی آماده تداوم درخشش برای طی مسیری است که به قهرمانی در لیگ جزیره ختم می شود.
لیونل مسی دیرتر از رمان مقرر به پاریس باز می گردد و تا یک ماه بعد برای پی اس جی به میدان نخواهد رفت.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند. بعد خواستند با ساختن اتفاقاتی مانند حوادث دانشگاه شریف، مردم را تحریک کنند. در این حادثه، عده‌ای دانشجو و دانشجونما حرف‌های مستهجن زدند و نیرویی هم عصبانی شد و کاری کرد و دشمن همین را بهانه کرد. عملیات‌های کشته‌سازی در اردبیل و کرج نیز از دیگر اقدامات دشمن بود. بعد هم که از کردستان عراق و شرق کشور حملات مسلحانه‌ای انجام دادند. دشمن تمام تلاش خود را کرد، اما اهدافش محقق نشد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از اتمام پنجره چهارم انتخابی جام جهانی عازم مجارستان شده بود هفته آینده به کشور باز می گردد تا تیمش را برای پنجره پنجم این رقابت‌ها آماده کند.
دیدار فردای نساجی و مس، تکرار فینال جنجالی جام حذفی در فصل گذشته است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
رئیس کمیته امداد خمینی از واریز یک ماه مستمری اضافه به حساب مددجویان براساس بعد خانوار در مناطق متأثر از سیل در ماه اخیر ، خبر داد.
برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ