اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
باشگاه فنرباغچه ترکیه، برای خرید فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی ارائه کرد.
تیم دوم واترپلو صربستان به دعوت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو فردا به ایران سفر می‌کند تا اردوی مشترکی با تیم ملی ایران داشته باشد.
تیم دوم واترپلو صربستان به دعوت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو فردا به ایران سفر می‌کند تا اردوی مشترکی با تیم ملی ایران داشته باشد.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.این فردی که ادعا می کند صاحب رستوران است در حالی به کشته شدن چند کارگر و مشتری رستورانش اشاره می کند که منابع رسمی آماری از تلفات انسانی در سیل جاده چالوس منتشر نکرده اند.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون فردا درباره اقدامات وزارت اقتصاد برای تحقق شعار سال، جلسه مشترکی با وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه خواهد داشت.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی دولت عصر فردا برگزار می شود.
این تصویر ترکیبی در سال ۲۰۱۹ گرفته شده است. سیارات مشتری و زحل در دو طرف نوار مرکزی مورب کهکشان راه شیری دیده می‌شوند. فردا اعتدال بهاری دیگری برای سیاره زمین رخ می‌دهد.
در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط‌شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می‌شود؛ اغلب مهاجمان سعی می‌کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و ... قربانی را جهت صحبت بیش‌تر ترغیب و هزینه بیش‌تری را به وی تحمیل کنند.
آنچه رویکرد TOD تلاش می‌کند در اسناد هدایت تحولات شهری به تصویر بکشد، در واقع حوزه‌هایی از بافت شهری در اطراف ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی است که در آن مردم به هریک از این حوزه‌ها از طریق شبکه حمل‌ونقل عمومی انبوه‌بر دسترسی می‌یابند. این حوزه‌ها در شعاع ۸۰۰ متری، یعنی به فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی برای یک فرد برنامه‌ریزی می‌شوند که تمام سطوح این حوزه علاوه بر پیاده‌روی از طریق سایر شیوه‌های حمل‌ونقلی نیز در دسترس است.
در حالی که رزمایشی موسوم به «سپر مشترک امارات ۵۱» در امارات از امروز آغاز شده است، قرار است که از فردا هم امارات و عمان رزمایش نظامی مشترکی برگزار کنند.
در حالی که رزمایشی موسوم به «سپر مشترک امارات ۵۱» در امارات از امروز آغاز شده است، قرار است که از فردا هم امارات و عمان رزمایش نظامی مشترکی برگزار کنند.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عالی مشترک پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه فردا (دوشنبه) با حضور رئیس دومای روسیه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها اعلام کرد انتخابات فدراسیون اسکواش فردا با حضور 4 کاندیدا برگزار می شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش فردا با حضور چهار کاندیدا برگزار می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: دومین نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور فردا برگزار می‌شود.
سومین نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی و برخی از وزرا و مسئولان دولتی فردا (یکشنبه سیزدهم آذر ماه) به مناسبت روز مجلس برگزار می‌شود.
فردا نشست مشترک مجلس شورای اسلامی با دولتمردان به صورت غیرعلنی در محل صحن مجلس برگزار خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا مجلس جلسه غیرعلنی با رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئولان دستگاه قضا برگزار می‌کند.
ثروتمندترین فرد بریتانیا که از کودکی هوادار منچستریونایتد بوده است، اولین و شاید جدی ترین مشتری دست به نقد شیاطین سرخ می باشد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش از فردا با حضور نیروهای چهارگانه ارتش خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی که برای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان در اسلام آباد به سر می برد، از نهایی شدن متن توافقنامه و امضای آن در مذاکرات فردا خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه‌ای با حضور همه اعضای دولت، هیئت رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ