پا‌های رومی؛ پا‌هایی هستند که طول انگشت دوم و سوم با هم برابر است. در پا‌های شبه‌رومی؛ طول انگشت دوم و انگشت شست از دیگر انگشتان بلندتر است. در مدل پای یونانی؛ طول انگشت دوم از انگشت شست و سایر انگشتان بلندتر است. در افراد دارای پای مربعی نیز همه انگشتان پا هم‌اندازه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
اسلامشهر-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از شناسایی یک لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان و کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم شیشه خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
براساس گزارش رسانه‌های محلی، یک کشتی محل اسکان پناهجویان در انگلیس به‌دلیل شناسایی نوعی باکتری کشنده، تخلیه شده است.
کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت به دادستان کل کشور معرفی شدند.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی بیش از ۱۹ هزار کودک دارای مشکل تنبلی چشم طی سال گذشته خبر داد.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا پروتئین جدیدی را شناسایی کرده‌اند که به پیشرفت باکتری‌های دهان در سایر نقاط بدن کمک می‌کند. این کشف می‌تواند منجر به توسعه دارو‌های جدیدی شود که پروتئین را هدف قرار می‌دهند و در درمان سرطان مؤثرند.
از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند برای مشارکت در پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز در شهر آمل دعوت به‌عمل می‌آید.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را در خصوص شناسایی کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سوخت صنایع ارائه داد.
این کانی مونوکلینیک است، به این معنی که سیستم کریستالی آن به شکل یک منشور متوازی الاضلاع است. دارای رگه سفید است. این بدان معناست که وقتی آن را روی یک کاشی بدون لعاب می‌تراشید، رگه‌ای که پشت سر می‌گذارد سفید است. گوهرشناسان از رگه یک کانی برای کمک به شناسایی آن استفاده می‌کنند، زیرا یک کانی می‌تواند رنگ‌های زیادی مانند یاقوت کبود داشته باشد، اما رنگ رگه آن ثابت می‌ماند.
مارهای پرنده بلند و نازک هستند و سرهای کشیده دارند. طول آنها ممکن است به 90 الی 120 سانتی متر برسد. مردمک‌های آن به شناسایی و تخصیص اطراف آن ها کمک می‌کند، زیرا افقی و کلیدی شکل هستند. معمولاً دارای سری صاف و سبز با چانه کرم یا صورتی رنگ و دم بسیار بلند هستند. نیش‌های آن‌ها نسبت به اندازه بدن مار نسبتاً بزرگ‌تر است.
دکتر معتمدی تاکید کرد: ما در دانشگاه علامه طباطبائی ستادی با عنوان "شورای هادی" تشکیل دادیم که این شورا مسئولیت دارد در دانشکده‌های مختلف دانشجویان را که حجاب را رعایت نمی‌کنند شناسایی و بعد از صحبت با آن‌ها کمک کند تا دانشجویان متوجه شوند مشکل بی حجابی از کجا شکل گرفته است.
سیستم هوشمند مشاهدات ماهواره ای (سهم)، محدوده های شناسایی شده با احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی از ۲۲ الی ۲۴ فروردین را در شکل فوق مشخص کرده است.
قاهان یکی ازبخش‌های فرمانداری جعفر آباد و در۸۱ کیلومتری شهرستان قم قرار گرفته است. رودخانه‌های فصلی و قنات‌هایی که در قاهان وجود دارد باعث شده دره‌ای سرسبز و پرمحصول شکل بگیرد. حدود ۲۰ قنات در قاهان و ۱۵ قنات در روستای انجلیه شناسایی شده‌اند که از مهم‌ترین منابع تامین آب محسوب می‌شوند.
دوربین HiRise مدارگرد شناسایی مریخ در گذشته نیز عکس‌هایی از تپه‌های شنی روی سطح این سیاره ثبت کرده بود، اما در این تصویر جدید، آن‌ها به شکل طرح‌هایی توخالی روی سیاره دیده می‌شوند. «آلفرد مک‌ایون»، اخترزمین‌شناس، درباره این تصویر نوشت: «تپه‌های شنی با اشکال و اندازه‌های مختلف در مریخ وجود دارند. در این مثال، تپه‌ها تقریباً کاملاً دایره‌ای هستند که پدیده‌ای غیرعادی است.»
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با تاکید ویژه وزیر کشور، استانداران به شکل ویژه در ترغیب و زمینه سازی برای نوسازی بافت‌های فرسوده مشارکت حداکثری خواهند داشت.
در عصری که ماهواره‌های مداری به قدری پیشرفته هستند که می‌توانند اشیایی به اندازه خودرو‌ها را از فضا تشخیص دهند، یک بالون جاسوسی ممکن است کمی محسوس به نظر برسد. آن‌ها ابزار برجسته‌ای برای شناسایی در طول جنگ سرد بودند و حتی به شکل اساسی‌تر برای جمع آوری اطلاعات در جنگ‌های ناپلئونی بیش از ۲۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفتند.
مهدی قایدی با شکل و شمایلی جالب و زمستانی، در تمرین امروز تیمش حضور پیدا کرد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تغییرات معنی دار در وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ وضعیتی که هنوز هم خوب محسوب می‌شود اما با توجه به شناسایی سو‌یه‌های جدید کرونا در کشور و احتمال شکل گیری موج جدید بیماری، موقتی به نظر می رسد.
پژوهشگران ژاپنی یک درمان جدید و امیدوارکننده برای سرطان ابداع کرده‌اند. این گروه پژوهشی توالی‌های دی‌ان‌ای مصنوعی به شکل سنجاق‌های مو را توسعه دادند که روی مولکول‌هایی که در سرطان بیش از حد بیان شده‌اند، می‌چسبند و پاسخ ایمنی قوی ایجاد می‌کنند.
پژوهشگران ژاپنی یک درمان جدید و امیدوارکننده برای سرطان ابداع کرده‌اند. این گروه پژوهشی توالی‌های دی‌ان‌ای مصنوعی به شکل سنجاق‌های مو را توسعه دادند که روی مولکول‌هایی که در سرطان بیش از حد بیان شده‌اند، می‌چسبند و پاسخ ایمنی قوی ایجاد می‌کنند.
برد ارزشمند ایران مقابل ولز، فضای جالبی را در استادیوم احمد بن علی شکل داد و هواداران سرمست از کسب اولین برد بودند.
این پهپاد جزو پهپادهایی با ارتفاع پروازی پایین و مداومت پروازی کوتاه با ماموریت هدف، شناسایی و مراقبت هوایی از مواضع دشمن عنوان شده است. روش پرتاب آن نیز به شکل پرتاب از روی پرتابگر ریلی Jato، نیوماتیکی و خودرویی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ