لوگو و برند رسمی جام جهانی 2026 که به میزبانی امریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود توسط فیفا رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران با پیروزی برابر قزاقستان برای نخستین بار در تاریخ به مرحله نیمه نهایی رقابتهای کاپ آسیا صعود کردند.
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
تیم های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات جهانی به رکوردهایی دست یافتند که برای نخستین بار در تاریخ این رشته رقم خورده است.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه، لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
برای اولین بار در تاریخ شهرآورد، تعداد بردهای پرسپولیس از استقلال بیشتر شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: برای اولین بار در طول تاریخ با طراحی کاملاً ایرانی در اقیانوس آرام حاضر شدیم و از اقیانوس اطلس عبور کردیم.
برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.
راکوف چستوخووا تنها 4 فصل پس از صعود به رقابت‌های سطح اول لهستان اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.
سرخ‌پوشان پایتخت در فصل بیست و دوم پنج گلزن خارجی داشته‌اند که رکوردی خاص و ویژه به حساب می‌آید.
ملی پوش ژیمناستیک کار کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به فینال خرک راه یافت.
برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران است که دو ورزشکار رشته آلپاین موفق به راه یابی به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان می شوند
کریستیانو رونالدو شب گذشته در دیدار النصر برابر الوحده موفق شد چهار بار دروازه حریف را باز کند تا برای نخستین بار در لیگ عربستان یک بازیکن موفق به پوکر شود.
برای اولین بار در فوتبال، داور در یک بازی فوتبال زنان کارت سفید داد.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه ۱۵ یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.
انگلیس و فرانسه برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در دیداری از دور حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت.
با اعلام فیفا استفانی فراپارت دیدار روز پنج شنبه آلمان و کاستاریکا را قضاوت خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در تاریخ جام های جهانی 4 گل به ثمر رسانده؛ آنهم در شرایطی که هنوز یک بازی باقی مانده است.
در اولین دیدار در رقابتهای جام‌جهانی دانمارک برای اولین بار مقابل تونس قرار می‌گیرد.
تیم ملی ایران در رنکینگ جدید فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در رده بیستم قرار گرفت.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
هوادار تهران در دومین فصل حضورش در لیگ برتر برای سومین بار برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت و این در حالیست که طی فصل گذشته مانع از تحقق برد سرخپوشان شد.
موشک‌های بالستیک چین برای اولین بار در تاریخ بر فراز آسمان تایوان پرواز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ