زادگاه قابلی پلو شمال کشور افغانستان و شهر مزارشریف است، این غذای سنتی با برنج، گوشت، پیاز، روغن، هویج، کشمش، زیره و ادویه ساخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعات خودرو Luvly O به طور تبادل پذیر قابل اتصال هستند تا سازنده آسان‌تر بتواند کل خودرو را مونتاژ کند. بر این اساس، قطعاتی جدا از هم می‌تواند به یک خودرو الکتریکی قابل بازیافت و کاملا کاربردی تبدیل شود.
قطعاً تلویزیون‌های امروزی از لحاظ کیفیت تصویر قابل مقایسه با تلویزیون‌ها قدیمی نیستند، اما وقتی پای هنر طراحی به میان بیاید، شاید گاهی تلویزیون‌های قدیمی پیشروتر و جذاب‌تر به نظر برسند.
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از اولین شهر قابل سکونت برای انسان در مریخ در ۵۰۰ سال آینده را ترسیم کرده است، که در ادامه خواهید دید.
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
حفاری‌های قبلی در این خانه‌ها منجر به شناسایی کف‌پوش‌های موزاییکی چند رنگی شده است، از جمله موزاییکی با تصاویر گل‌های نیلوفر آبی که نماد جایگاه والای ساکنان است. در بررسی‌های اخیر مشخص شد که به رغم تخریب‌های قرن سوم و سرقت مصالح ساختمانی رومی، موزاییک‌های بیشتری در انتظار کشف هستند.
بازدید از این مقبره با رزرو قبلی ممکن است. این مقبره در طبقه دوم یک گورستان عمودی منطقه ای خارج از شهر " سائوپائولو" برزیل و جایی مشرف به ورزشگاه "ویلا بلمیرو" باشگاه فوتبال "سانتوس" برزیل، واقع شده است.
بازدید از این مقبره با رزرو قبلی ممکن است. این مقبره در طبقه دوم یک گورستان عمودی منطقه ای خارج از شهر " سائوپائولو" برزیل و جایی مشرف به ورزشگاه "ویلا بلمیرو" باشگاه فوتبال "سانتوس" برزیل، واقع شده است.
اصلی‌ترین تفاوت هیوندای i۲۰ فیس لیفت جدید با نسخه‌های قبلی به رنگ‌های جذاب بدنه و کابین مربوط می‌شود که فعلا این رنگ‌ها به لیمویی و آبی متا متالیک و خاکستری لومن محدود شده‌اند.
برخی از این دستگاه‌های موقعیت‌یاب آکوستیک کوچک و قابل حمل بودند. هر فردی حتی در حال حرکت می‌توانست از این دستگاه‌ها برای بررسی نزدیک شدن هواپیما‌ها استفاده کند.
بدنه رادیکال اکس اکس آر نیز در مقایسه با نسل قبلی خود بازنگری و بروزرسانی داشته و یک باله کوسه‌ای دارای مجرا در قسمت پشت صندلی راننده جانمایی شده که به عبور راحت‌تر هوا و خنک سازی پیشرانه کمک شایانی می‌کند.
از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودرو‌های کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می‌رسد.
این سامانه در سال ۱۳۹۶ معرفی شد و تعداد قابل توجهی از به نیروی زمینی سپاه پاسداران تحویل شد. سامانه پیروز علاوه بر اهداف زمینی قابلیت شکار بالگرد‌ها در ارتفاع پست نیز دارد.
خودرو استرایکر قابلیت پیکربرندی در انواع مختلفی را دارد، از این رو، موارد استفاده گوناگون از جمله به عنوان خودرو مهندسی رزمی یا آمبولانس را ارائه می‌کند.
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش را دارد.
همزمان با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، عکاس خبرگزاری میزان با حضور در یکی از زندان‌های کشور از لحظه اعلام این خبر تصاویری را ثبت کرد.
وضوح در عکس‌های Galaxy S۲۳ Ultra در مقایسه با S۲۲ Ultra افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد.
سوخو ۳۵ جنگنده‌ای تک‌سرنشین با قابلیت مانور بالا است که توانایی انجام دشوارترین مانور‌هایی هوایی از کبری گرفته تا تیل اسلاید را دارد.
ماموریت فضایی «تس» (TESS) دومین سیاره خارج از منظومه شمسی به اندازه کره زمین را در منظومه‌ای در فاصله ۱۰۰ سال نوری از ما کشف کرده است که احتمالا می‌تواند قابل سکونت باشد.
یک مقام وزارت دفاع طالبان با بیان اینکه وقتی به قدرت رسیدیم حتی یک هواپیمای قابل پرواز هم نداشتیم افزود: حدود ۴۰ خلبان و تکنسین فنی که در زمان حکومت اشرف غنی در نیروی هوایی کار می‌کردند، به کابل بازگشتند و روند تعمیر ناوگان هوایی تخریب‌شده این کشور را آغاز کردند.
کمان ۲۲ از قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بیش از ۲۴ ساعت برخوردار بوده و به لحاظ مداومت پروازی، حمل تسلیحات و برخورداری از سامانه جنگال (جنگ الکترونیک) از مدل قبلی خود یعنی کمان ۱۲ به‌روزتر و کاربری فزاینده‌تری دارد.
شاگردان کی‌روش پس از نمایش قابل قبول شب گذشته امروز به ریکاوری و تمرین در سالن وزنه پرداختند.
شاگردان کی‌روش پس از نمایش قابل قبول شب گذشته امروز به ریکاوری و تمرین در سالن وزنه پرداختند.
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.
باستان شناسان در نمکزار‌های صحرای یوتا آثار ردپای مرموزی را یافتند که فقط به هنگام بارندگی قابل مشاهده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ