وضوح در عکس‌های Galaxy S۲۳ Ultra در مقایسه با S۲۲ Ultra افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
قطعاً تلویزیون‌های امروزی از لحاظ کیفیت تصویر قابل مقایسه با تلویزیون‌ها قدیمی نیستند، اما وقتی پای هنر طراحی به میان بیاید، شاید گاهی تلویزیون‌های قدیمی پیشروتر و جذاب‌تر به نظر برسند.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
این جت خصوصی شرکت فرانسوی داسو "فالکون ۱۰ ایکس" نام دارد هواپیمایی مجلل و ۷۵ میلیون دلاری که قرار است از سال ۲۰۲۵ میلادی پرواز کند و لقب "پنت هاوس آسمان ها" را از آن خود کرده و با بمباردیه گلوبال ۷۵۰۰ مقایسه می‌شود.
KMC X5 بهبودهای ظاهری و رفاهی قابل‌توجهی را در مقایسه با جک S5 تجربه کرده است.
در تریم اسپرت R/T از خروجی اگزوز دوقلو در قسمت عقب خودرو استفاده شده که ظاهر جذاب تری را در مقایسه با سایر تریم‌ها برای رمپیج ایجاد می‌کند.
جک Yttrium۳ جدید در مقایسه با دیگر خودرو‌های مشابه چینی شرایط طراحی کاربردی‌تر دارد و مخصوصا در قسمت کابین با فاصله زیاد از باقی بهتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد.
تابوت‌هایی که آقا مجید می‌سازد، با آن‌هایی که در کشور‌های دیگر ساخته می‌شوند، خیلی فرق می‌کند. یکی از این تابوت‌ها در مقایسه با تابوت‌های ایرانی خیلی بزرگ‌تر است و زرق و برق بیشتری دارد.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
با چنین ابعادی پورشه Mission X در مقایسه با 918 اسپایدر اندکی کوتاه‌تر، اما کمی مرتفع‌تر و عریض‌تر از آن است. فاصله محوری این دو خودرو با رقم 2728 میلی‌متر تقریباً یکسان است.
ام وی ام x۲۲ در کلاس شاسی بلند های کوچک و شاهین در کلاس سدان‌های ساب کامپکت قرار دارد. از این رو با وجود اینکه سایپا شاهین زیباتر است، اما مشتریانی که به شاسی بلندها علاقه دارند، به خرید شاهین تمایلی نخواهند داشت.
تویوتا نتوانست خود را از اصول پایه طراحی که با آن متولد شده بود جدا کند و تا به امروز نیز همین جریان ادامه دارد. اکنون نمی‌توان تویوتا را در زمینه طراحی خودرو یک خودروساز کاملا موفق دانست، اما قطعا جز باکیفیت‌ترین و قابل اعتمادترین برند‌های خودرویی جهان است.
لامبورگینی می‌گوید: روئلتو مجهز به شاسی یکپارچه فیبر-کربن است که در سنت آگاتا تولید شده است. این شاسی در مقایسه با اونتادور حدود ۲۵ درصد مقاومت بالاتری دارد و ۱۰ درصد نیز در مهندسی وزن موفق‌تر است.
«ملک ثابت» نام عمارتی است که سبک معماری آن به سبک سنتی «گودال‌باغچه» است. در این معماری، بخش بیشتری از مجموعه به باغ اختصاص داده می‌شود و برای دسترسی آسان‌تر به همه قسمت‌های باغ، بنای خانه در مقایسه با کف حیاط سه و نیم متر پایین‌تر ساخته می‌شود. این خانه با قدمتی از دوره صفوی در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۳۸۷ با شماره ۲۴۴۲۹ در فهرست مجموعه آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
اژد‌های کومودو دارای ۶۰ دندان است که بیشترین تعداد برای یک خزنده محسوب می‌شود. دندان‌های این حیوان اغلب با دندان‌های کوسه مقایسه می‌شود زیرا...
بدنه رادیکال اکس اکس آر نیز در مقایسه با نسل قبلی خود بازنگری و بروزرسانی داشته و یک باله کوسه‌ای دارای مجرا در قسمت پشت صندلی راننده جانمایی شده که به عبور راحت‌تر هوا و خنک سازی پیشرانه کمک شایانی می‌کند.
حمید رسایی، فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رییسی و عضو سابق مجلس شورای اسلامی، در توییتی برای توجیه حجاب، زنان را با ماشین قیاس کرده است؛ بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.
این کروکودیل در مقایسه با لولونگ که در فیلیپین اسیر است، تنها ۷ سانتی‌متر کوتاهتر است. لولونگ در سال ۲۰۱۱ گرفتار شد و با ۶ متر و ۷ سانتی متر طول از بینی تا دم، بزرگترین تمساح ثبت شده است.
نسل Z در مقایسه با نسل‌های دیگر تصور متفاوتی از «دیگری» دارد. این نسل از کد‌های اجتماعی متفاوتی استفاده می‌کند. کد‌های اجتماعی این نسل در فضای مجازی تعریف می‌شود و عموما برای نسل‌های قبلی قابل‌فهم نیست، مثلا استفاده از ایموجی‌ها و مم‌ها (تصاویر و گفتار تکرارشونده)، مختصرنویسی، استفاده از ضمیر مخاطب دوم شخص، بلاک کردن، ریپورت کردن و ... همچنین تصور این نسل از دیگری، کسی است که با او مشارکت و همکاری دارد.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
بزرگترین تفاوت بین دید انسان و دید گربه در شبکیه چشم است. گربه‌ها نمی‌توانند رنگ‌ها را به خوبی انسان تشخیص دهند و همچنین نمی‌توانند اجسام خیلی دور را ببینند؛ اما گربه‌ها در مقایسه با انسان‌ها توانایی بهتری برای دیدن در تاریکی دارند.
کاربران در فضای مجازی، تصاویر لحظه قهرمانی مارادونا و مسی را با همدیگر مقایسه کردند.
شغل‌های جاده‌ای امروزه دیگر کم کم مورد قبول همگان قرار گرفته‌است و مردم سعی می‌کنند با کار و تلاش و کسب روزی حلال معیشت خود را بگذرانند. در مقایسه با دو دهه گذشته، اکنون شغل‌ها جاده‌ای رشد کرده‌است و این شغل‌ها بسیار متنوع‌تر شده و علاوه بر خیابان‌ها، در جاده نیز کشیده‌شده است.
در شبانه روز گذشته براساس آخرین تصاویر دریافتی از ۲۳۹۳ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری در مقایسه با روز قبل کاهش ۹/۹ درصدی تردد را نشان می‌دهد.‌

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ