چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) یک نمونه از هوش مصنوعی است که به سوالات همه در تمام زمینه‌ها پاسخ می‌دهد. حالا این هوش مصنوعی بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان را انتخاب کرده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
وزارت دفاع آمریکا از ایجاد یک کارگروه ویژه هوش مصنوعی مولد خبر داده که نشان دهنده تعهد آن به استفاده از فناوری مذکور به شیوه مسئولانه و استراتژیک است.
یک منطقه از ایالت آیوا در آمریکا با استفاده از هوش مصنوعی کتاب های ممنوعه و حاوی محتوای مستهجن که نباید در مدارس و کتابخانه ها وجود داشته باشند را فهرست می کند.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
در این بررسی، جاناتان دیوید، مهاجم ۲۳ ساله لیل فرانسه که فصل قبل موفق به زدن ۲۴ گل در لیگ فرانسه شد، در صدر قرار دارد. او با احتمال ۹۸ درصد، عملکرد بهتری در اتلتیکو خواهد داشت و ویسام بن یدر با ۹۷ درصد، در رتبه دوم قرار دارد.
کارشناسان معتقدند به‌صورت کلی، مشاغلی که از آن‌ها با عنوان «کارگران کلاس لپ‌تاپ» یاد می‌شود، پتانسیل بالایی دارند که با هوش مصنوعی جایگزین شوند. در عین حال کارگران یقه آبی؛ کارگرانی که کار‌های یدی انجام می‌دهند و مشاغل فنی دارند، در دهه‌ی آینده از امنیت شغلی بهتری برخوردار خواهند بود، زیرا خدمات آن‌ها را نمی‌توان با فناوری جایگزین کرد.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می‌توان آن را جز بهترین نمونه‌ها دانست.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می توان آن را جز بهترین نمونه ها دانست...
«چت جی‌پی‌تی» تنها یکی از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند برای انجام تحقیقات آکادمیک یا تقلید مکالمات با دانشگاهیان مشهور مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی دیگر از نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط مشتاق بلال انتخاب شده و به تقویت مطالعات شما کمک می‌کند، معرفی می‌شوند.
گوگل اعلام کرد دو قابلیت هوش مصنوعی جدید برای آگهی دهندگان ارائه می کند تا به طور خودکار بهترین مکان قرار گرفتن آگهی برای برندها در سراسر سرویس های شرکت های اجتماعی فراهم شود.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
هوش مصنوعی بهترین‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد.
ویژگی‌های چت تعبیه ‌شده در اکسپدیا (Expedia)، دوئولینگو (Doulingo) و سایر اپلیکیشن ها می تواند مفیدتر از چت جی پی تی باشد.
مدل‌های هوش مصنوعی مولد عکس در اینترنت بسیار محبوب شده‌اند و حتی برخی از عکس‌های تولیدشده توسط آن‌ها برترین جوایز در حوزه عکاسی را هم دریافت کرده‌اند. برای ایجاد تصاویری زیبا با این مدل‌ها لازم نیست هنرمند یا عکاسی بااستعداد باشید. اگر قبلاً از چت بات‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT یا بینگ استفاده کرده باشید، از ابزار‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز می‌توانید به‌راحتی استفاده کنید تا تصاویری خارق‌العاده بسازید.
انسان‌ها می‌خواهند پیش از آنکه این تکنولوژی در بیمارستان، اتاق عمل، میدان جنگ یا در جاده‌ها مورد استفاده قرار گیرد مزایای آن را به‌طور کامل بشناسند. این شک و تردید بسیار مفید است. صادقانه به نظر می‌رسد که انسان‌های عادی نسبت به بسیاری از کارشناسانی که این فناوری‌ها را توسعه می‌دهند، درک بهتری نسبت به هوش مصنوعی داشته باشند.
بدون تردید نمی‌توانیم فهرستی از بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی بدون چت‌بات ChatGPT داشته باشیم. این چت‌بات پس از معرفی‌شدن در اکتبر ۲۰۲۲، هسته اصلی دنیای فناوری را شوکه کرد. این ابزار AI از بیشتر ویژگی‌هایی که یک چت‌بات خوب باید داشته باشد، برخوردار است.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
هوش مصنوعی بهترین همبازی تاریخ رونالدو را معرفی کرد.
چین می‌خواهد در هوش مصنوعی رهبر جهان باشد، اما تحریم‌های تجاری ایالات متحده و فرار مغز‌ها از جمله بهترین مهندسان چینی به این معنی است که این کار آسان نخواهد بود.
ترکیب ۱۱ نفره بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه هوش مصنوعی مشخص شد.
اختراعات شگفت ‌انگیز علم، مانند هوش مصنوعی و رباتیک ممکن است برای کمک به ظالمان به منظور دستیابی به اهداف شان با نوشتن یک خط کد مورد استفاده قرار گیرند. الگوریتم‌ های نظارتی قوی در صورت استفاده توسط یک حاکم مستبد می ‌توانند بدترین اتفاقی باشند که برای بشریت رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ