در این بررسی، جاناتان دیوید، مهاجم ۲۳ ساله لیل فرانسه که فصل قبل موفق به زدن ۲۴ گل در لیگ فرانسه شد، در صدر قرار دارد. او با احتمال ۹۸ درصد، عملکرد بهتری در اتلتیکو خواهد داشت و ویسام بن یدر با ۹۷ درصد، در رتبه دوم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابزار‌های تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه و تنها بر اساس چند کلمه یا جمله، تصاویری به ما ارائه می‌دهند که گاهی می‌توانیم دقایقی طولانی به آن‌ها نگاه کنیم و از جزئیاتشان لذت ببریم. در اینجا نمونه‌هایی از چنین تصاویری را می‌بینید؛ منظره‌هایی که هوش مصنوعی بر اساس توصیفاتی از جهنم ترسیم کرده است: جانورانی مهیب و اهریمنی، خزندگانی ترسناک که از دل آتش سربرآورده‌اند، شهر‌هایی در شعله و دود و درختانی آتشین با میوه‌های شیطانی.
هوش مصنوعی این بار کشورهای مختلف جهان را به شکل روسای سازمان های مافیایی تصویر سازی کرده است.
کوروش بزرگ یا کوروش کبیر، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
هوش مصنوعی زلزله ۷/۵ ریشتری پیش‌بینی شده تهران را اینگونه به تصویر کشید.
از هوش مصنوعی درخواست کردیم تا چهره کوروش هخامنشی را براساس تعاریف موجود در متون تاریخی طراحی کند.
تصویری جالب از پپ گواردیولا با مو منتشر شده است.
تصویر هوش مصنوعی Midjourney از یک جنگجو زن ایرانی را ببینید.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می توان آن را جز بهترین نمونه ها دانست...
هوش مصنوعی در جدیدترین تصاویر منتشره سراغ ورزش بدنسازی از نوع لوکس آن رفته است...
این ترکیب عجیب حاصل اطلاعات هوش مصنوعی از طراحی توالت فرنگی و خودروهای لامبورگینی است!
در این مطلب، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از کودکان کشور‌های مختلف از جمله ایالات متحده، هند، انگلستان، ژاپن، مکزیک، کانادا، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، برزیل، کنیا و پاکستان را خواهید دید.
هوش مصنوعی قوطی کوکاکولا را برای کشورهای مختلف طراحی کرده و این طرح زیر مربوط به ایران می شود
(تصویر) اگر اختیار تیپ شما با هوش مصنوعی باشد!
اعتماد آنلاین نوشت: تصویری از بوعلی سینا با کمک هوش مصنوعی بازسازی و در فضای مجازی منتشر شده است.
هوش مصنوعی مولد تبدیل به ابزاری برای به تصویر کشیدن تخیلات شده است. می‌توان هر آنچه در تصورمان می‌گذرد را با ابزارهای گوناگون موجود در میان بگذاریم و خیلی راحت به تماشای خروجی بنشینیم.
این پهپاد‌ها نه تنها قادر به شناسایی و ردیابی اهداف نظامی هستند، بلکه همچنین می‌توانند خود را حین پرواز دوباره آموزش داده و با ماموریت‌های جدید انطباق دهند.
دیپ‌فیک‌ها با فریب دادن مردم در مورد افراد مشهور و شخصیت‌های سیاسی، کار‌ها و سخنانی را به آن‌ها نسبت می‌دهند که واقعی نیستند. اما اشتباهاتی ساده مانند نبودن انگشت‌های دست یا کیفیت پایین برخی ویدیوها، نشانه واضحی از این است که برخی تصاویر و فیلم‌ها اصلاح شده‌اند.
هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، چهره ۷ عالم بزرگ شیعه نظیر علامه مجلسی، علامه حلی، شیخ صدوق، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ مفید، شیخ کلینی و شیخ بهایی به همت فطرس مدیا توسط هوش مصنوعی بازسازی شد.
هوش مصنوعی تصویری جالب از فرزندان احتمالی پیکه و کلارا به دست آورده است.
شاه اسماعیل صفوی نخستین پادشاه سلسله صفویه بود. مطابق توصیف مورخان و سیاحتگران غربی: شاه اسماعیل موهای قرمز و پوست خیلی سفیدی داشت.
سیستم هوش مصنوعی Make-A-Video متا به کاربران این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن توضیحات متنی در خصوص یک صحنه، کلیپ‌های ویدئویی کوتاه تولید کنند.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ