هوش مصنوعی بهترین همبازی تاریخ رونالدو را معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین پیراهن باشگاه لیورپول با استفاده از یک خلاقیت جالب رونمایی شده است.
پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ در تصاویر رندر همچنان چراغ‌های ال ئی دی پنچه مانند خود را در قسمت دماغه همراه دارد، اما چراغ‌های اصلی جلو بسیار جمع و جور شده اند تا هیچ ارتباطی به سبک طراحی پژو در گذشته نداشته باشند.
مهاجم فصل گذشته سپاهان با قراردادی قرضی راهی شمس‌آذر قزوین شد.
بهترین پاسور فصل اخیر لیگ برتر شماره خاص تراکتور را بر تن می‌کند.
احمد نوراللهی بعد از جدایی از شباب الاهلی به تیمی دیگر در امارات پیوست.
این گوشی هوشمند آنر به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ به‌همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
شماره ۱۰ تیم فوتبال امید ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین مقابل سوریه معرفی شد.
رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته پس از معرفی هدست ویژن پرو اتفاق افتاده است. Vision Pro اولین محصول کاملاً جدید کوپرتینویی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا به امروز محسوب می‌شود که قیمت بالایی دارد.
طالبان در ترکیب دولت خود که فراگیر نیست و مخالفان زیادی دارد، هنوز وزیر یا مسئولی برای ورزش انتخاب نکرده است! طالب ها با ورزش بیگانه اند و مشخص نیست فدراسیون فوتبال این کشور چگونه فعالیت می‌کند
در این قاب، «دختری جوان» را با «پیراهن و شلوار»، «بدون مانتو» و با یک «شال نازک و نصفه»، در حال معرفی کتاب به رهبر انقلاب می بینیم. / برترین ها
ارلینگ هالند و اونای امری بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
ارلینگ هالند و اونای امری به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
مدل‌های هوش مصنوعی مولد عکس در اینترنت بسیار محبوب شده‌اند و حتی برخی از عکس‌های تولیدشده توسط آن‌ها برترین جوایز در حوزه عکاسی را هم دریافت کرده‌اند. برای ایجاد تصاویری زیبا با این مدل‌ها لازم نیست هنرمند یا عکاسی بااستعداد باشید. اگر قبلاً از چت بات‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT یا بینگ استفاده کرده باشید، از ابزار‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز می‌توانید به‌راحتی استفاده کنید تا تصاویری خارق‌العاده بسازید.
خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می‌شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند.
رنو فلوئنس از سال ۲۰۰۹ به عنوان نسل دوم رنو مگان به جهانیان معرفی شد و در سال‌های مختلفی دستخوش فیس‌لیفت شد. اولین فیس و مدل اصلا طراحی خوبی نداشت، اما تقریبا از سال ۲۰۱۵ به بعد طراحی متعادل‌تر و بهتری پیدا کرد و متناسب با سیاست‌های جدید طراحی در رنو شد.
مارکوس رشفورد از منچستریونایتد بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر شد. عنوان بهترین مربی نیز به اریک تن‌هاخ رسید.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برخی بازیکنان با ارائه عملکرد خیره‌کننده خودشان را به عنوان یکی از بهترین‌های مسابقات معرفی کردند.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید و مهدی طارمی و پنج بازیکن دیگر با به ثمر رساندن ۲ گل در نخستین بازی خودشان را به عنوان مدعی تبدیل شدن به بهترین گلزن جام معرفی کردند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بهترین بازیکن زمین معرفی شد.
روزنامه فرانسوی لوموند نوشت، اوکراین با کمک تسلیحات غربی توانست در برابر روسیه مقابله کند.
دیاریو اسپورت امروز بهترین و بدترین خریدهای لحظه آخری بارسلونا در 30 سال گذشته را معرفی کرد.
مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو در جایگاه بهترین بازیکن ایران به عنوان هشتمین ستاره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.
کاپیتان اهوازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت بین‌المللی کافا معرفی شد.
تأیید رسمی استفاده از این فناوری قرار است در جلسه روز دوشنبه هفته آینده هیئت رئیسه اتحادیه بین‌المللی فوتبال به عنوان نهاد قانونگذار فوتبال جهان (IFAB) صورت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ