انسان‌ها می‌خواهند پیش از آنکه این تکنولوژی در بیمارستان، اتاق عمل، میدان جنگ یا در جاده‌ها مورد استفاده قرار گیرد مزایای آن را به‌طور کامل بشناسند. این شک و تردید بسیار مفید است. صادقانه به نظر می‌رسد که انسان‌های عادی نسبت به بسیاری از کارشناسانی که این فناوری‌ها را توسعه می‌دهند، درک بهتری نسبت به هوش مصنوعی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان یک آهنگ را با بررسی امواج مغزی افراد بازتولید کردند. این نخستین باری است که موسیقی با بررسی فعالیت الکتریکی مغز رمزگشایی می شود.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
وزش باد شدید و افزایش ارتفاعات امواج تا ۲ متر در جنوب کشور
معاون شورای امنیت روسیه با ادبیاتی عجیب، انگلیس را تهدید کرد و گفت که روسیه به‌زودی این «جزیره نمور» را به اعماق دریا خواهد فرستاد.
بر اثر فعالیت این سامانه، افزایش وزش باد نسبتا شدید، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در سواحل استان خوزستان تا یک و نیم متر و در سواحل استان بوشهر تا دو متر و در فرا سواحل استان‌های بوشهر و خوزستان بیش از دو متر مورد انتظار است.
۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد که از هفت استان کشور در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی به استان هرمزگان رفته بودند، با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف آشنا شدند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی امروز خبر داد.
ایجاد زلزله‌های مصنوعی، از طریق انفجار امکان‌پذیر است و برای ایجاد زلزله‌ای به بزرگای زمینلرزه "خوی"، نیاز به ایجاد انفجارات اتمی است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی سه روز آینده خبرداد.‌
یکی از اشتباهاتی که معمولا در این زمینه رخ می‌دهد، این است که مسئولان فکر می‌کنند مولدسازی اموال یعنی فروش دارایی‌های عمومی. به عنوان مثال فرض کنید در میان این اموال یک زمین بلااستفاده وجود دارد. لزومی ندارد این زمین فروخته شود. می‌توان با همکاری بخش خصوصی یک فضای سبز در قالب پارک در آن ساخت که هم امکان تفریح و ورزش در آن وجود دارد و موجب افزایش سطح سلامت جسمی و روحی افراد جامعه می‌شود و هم می‌تواند فضای مناسبی برای اشتغال‌زایی باشد. این اقدام هم نوعی مولدسازی است
عبدی نوشت: سکوت مطلق؛ به یاری آن می‌رود تا هر گونه که خواستند بِبُرند و بدوزند و در فضایی غیرشفاف، اموال و دارایی‌های عمومی مردم فقیر را به بخش‌های خصولتی و خصوصی ویژه و تحت عناوین گوناگون واگذار کنند. کارنامه این مجلس از این جهات بسیار برجسته است. ولی اگر هم طرح آنان تصویب نشود، جای نگرانی نباید داشته باشند، چون همان‌طور که طرح صیانت تصویب نشد ولی در عمل بدتر از آن به اجرا در آمد، این نیز در همان مسیر قرار خواهد گرفت. آیا هنوز دنبال تعریف فساد نظام‌مند هستید؟
ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
این بقایا پایان عمر یک ستاره را نشان می‌دهند و ابری در حال گسترش از گاز و غبار هستند. پیش از آن که برنامه‌ها باعث اتحاد نیرو‌ها شوند بقایای ابرنواختری مشاهده شده توسط پژوهشگران بسیار اندک بودند.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر در دریای عمان و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی هشدار داد.
افزایش ارتفاع امواج در جنوب کشور در پی وزش باد
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدامات خشونت آمیز، اغتشاش، تخریب اموال عمومی و تعرض به نهادهای دموکراتیک و حاکمیتی برزیل ابراز نگرانی کرد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب امواج ناپایدار بارشی در استان طی پایان هفته جاری خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار بارش‌زا از فردا یکشنبه در مناطق شمال و غرب استان خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج ناپایدار بارش‌زا از روی استان تا اوایل هفته آینده خبر داد.
محققان دستگاهی ابداع کرده اند که به اندازه روتر وای فای است و در خانه قرار می گیرد تا اطلاعات فرد مبتلا به پارکینسون درباره پیشرفت بیماری و تاثیر داروها را به پزشک منتقل کند.
شب گذشته (سه‌شنبه) تعداد محدودی از آشوب‌گران در برخی از خیابان‌های شهر اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که با حضور نیروهای انتظامی فضا به سمت آرامش بازگشت.
یک لکه خورشید فعال در حال خروج از دیسک قابل مشاهده خورشید، شعله ای به سمت زمین پرتاب کرد و همین امر سبب شد صبح روز گذشته امواج رادیویی در آفریقا و خاورمیانه مختل شوند.
محققین ثابت کردند که گلکسی واچ ۴ می‌توان میزان اشباع اکسیژن خون را در خواب به طور دقیق اندازه گیری کند. این قابلیت به کاهش هزینه‌های پزشکی بیماران کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ