ستاره تازه خریداری شده استقلال در تمرین امروز این تیم حضور یافت و با لباس استقلال همراه سایر بازیکنان مراحل آماده‌سازی اش را استارت زد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی افضل به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ به بازیکنان معرفی شد.
مهرداد محمدی فرصت عالی برای گلزنی در دومین حضور در ترکیب استقلال را از دست داد.
سیامک نعمتی در مصاف با پرسپولیس اولین حضور ثابت خود را با پیراهن قرمزپوشان تبریزی تجربه خواهد کرد.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در زندان اوین از بند‌ها و بخش‌های مختلف این ندامتگاه صبح امروز پنج شنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) بازدید کرد.
ساعات اولیه صبح دوشنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۲) ساختمانی سه طبقه براثر نشت گاز منفجر شد و ساختمان های مجاور را تحت تاثیر قرار داد. با حضور نیروهای امدادی ۲۰ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب برگزار شد. در این مراسم ابتدا قاری بین المللی آقای سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد. در این مراسم آقای مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی(ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در جریان پیروزی تیمش مقابل استانبول اسپور به میدان رفت.
مهرداد محمدی به عنوان جدیدترین خرید باشگاه استقلال، به حضورش در این تیم واکنش نشان داد.
مدافع دهه هشتاد تیم ملی و دستیار امیر قلعه نویی امروز اولین حضور رسمی خود در سمت جدید را تجربه خواهد کرد.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین از حضور بانوان وزنه‌بردار در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار در این رویداد شرکت خواهند کرد.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین از حضور بانوان وزنه بردار در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار در این رویداد شرکت خواهند کرد.
پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ و برگزاری اولین جلسه کابینه در ۴ شهریور ۱۴۰۰، رئیس و اعضای دولت سیزدهم برای انجام سفرهای استانی و حضور در مناطق مختلف کشور متعهد شدند.رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ و در دومین سال ریاست خود بر قوه مجریه ۱۶ سفر استانی انجام داد.
تصاویری غرورآفرین از اولین حضور ناوشکن تمام ایرانی سهند در اقیانوس اطلس را مشاهده می‌کنید.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
با تصمیم ژوزه مورایس در مصاف برابر فولاد خوزستان و در روز غیبت رامین رضائیان، آریا یوسفی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
پائولو دیبالا ستاره تیم فوتبال رم سرانجام در جام جهانی 2022 فرصت بازی به دست آورد.
نخستین تمرین تیم ملی انگلیس در قطر، با استقبال شدید عکاسان و خبرنگاران و حضور کایل واکر در تمرینات گروهی برگزار شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت.
مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در ۱۴ مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.
امیر قلعه‌نویی ترکیب یازده نفره تیمش مقابل ملوان بندرانزلی را مشخص کرد.
ترامپ در اولین حضور علنی خود پس از حمله ۱۷ مرداد با بیان اینکه این جست وجو یک "نقض عدالت" است، هشدار داد که این مسئله "واکنشی را به همراه خواهد داشت که مانند آن را هیچ کس ندیده است. "
آرش رضاوند با عملکرد خوبی که در دو بازی قبل از خود به نمایش گذاشته، نشان داد که ساپینتو بی دلیل او را در استقلال ماندنی نکرده است.
مهدی قایدی از امروز در تمرین استقلال حضور یافت و کار خود را زیر نظر ساپینتو شروع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ