روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران بار دیگر نشان داد مقاومت مدیران سپاهان در برابر فروش این بازیکن بی‌دلیل نبوده است.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: اخباری با واکنش‌هایش به تیم اعتماد به نفس داد.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
برنامه ال‌چیرینگیتو می‌گوید به صحبتهای درون‌تیمی کارلو آنچلوتی ساعتی پیش از دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دست پیدا کرده است.
اینتر در دیداری یک طرفه با 6 گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.
نمایش گل‌گهر در نیمه دوم دیدار برابر پرسپولیس امیدوارکننده بود و سیرجانی‌ها فشار زیادی در ورزشگاه آزادی به شاگردان گل‌محمدی وارد کردند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید شاگردانش وقتی از آلمریا پیش افتاده بودند فشار روی حریف را کاهش دادند و به همین دلیل گل دریافت کردند.
تیمی که چهار گل به استقلال زد و صدرنشین شد، در نهایت نتوانست قهرمانی را به چنگ آورد: این خطری است که تیم یحیی گل‌محمدی را هم تهدید می‌کند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین وظیفه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج دیگر رقبا دانست.
استقلال با شش گل هودار را از پیش‌رو برداشت. این بازی پنج گلزن داشت که یکی از انها متفاوت‌ترین نام در میان گلزن‌های لیگ بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از خوشحالی پس از گل کای هاورتز برابر اورتون چندان راضی نیست.
لحظاتی پیش از گل برتری پرسپولیس، مهدی تارتار به مدافعان تیمش از این بابت هشدار داده بود.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید قبل از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که در بازی با ون‌پارس باید با تمرکز ۱۰۰ درصدی بازی کنند.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ انگیزه های بازیکن پدیده تیمش از هرگونه مبالغه درباره او خودداری کرد و به او هشدار داد.
علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید کی‌روش در جام جهانی غرور فوتبال ایران را له کرد.
در لحظه گل اول ایران به ولز، ضربان قلب کارلوس کی‌روش به طرز نگران‌کننده‌ای بالا رفت.
یک نشریه انگلیسی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در بازی دوستانه مقابل اروگوئه، نسبت به خطر این تیم مقابل انگلیس در جام جهانی هشدار داد.
کریستین اریکسن به هم تیمی های خود در منچستریونایتد هشدار داده در مسابقات بعدی باید زودتر به گل دوم دست یابند.
بارسا در شبی که روبرت لواندوفسکی برای دومین بازی متوالی موفق به دبل شد، وایادولید را 0-4 شکست داد. لوا حالا آقای گل لالیگاست و هشداری جدی به کریم بنزما داد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
دولت سیزدهم بنا دارد تا به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به ایشان به شرط ایجاد کسب و کار وام کم بهره بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ