انتظار می‌رود Apple Reality Pro یکی از قدرتمندترین هدست‌های XR باشد و قیمت آن نیز بر همین اساس باشد. گفته می‌شود که دارای نمایشگر‌های میکرو OLED سونی، پردازنده‌های دوگانه ساخته شده توسط TSMC، دوربین و منبع تغذیه خارجی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس این تقویم آزمونی، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز همچون کنکور ۱۴۰۲ دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ با فاصله یک ماه از هم برگزار می‌شوند.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از جدیدترین آیفون‌ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته‌های پایانی شهریورماه) برگزار می‌کند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
در پی هتک حرمت چندباره به ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک، سازمان همکاری اسلامی با درخواست عراق در خصوص برگزاری نشست فوق‌العاده در این‌باره موافقت کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری رویداد خانواده و فرهنگ عامه خبر داد و گفت: الگوی خانواده ایرانی اسلامی به جهان نمایش داده خواهد شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای هفته خانواده یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی از تعیین زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون در مرداد سال جاری خبر داد.
سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی از تعیین زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون در مرداد سال جاری خبر داد.
آئین اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران عصر یکشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
رویداد «تحلیل متن زبان فارسی در شبکه‌های اجتماعی» با هدف ارتقا خط و زبان فارسی در فضای مجازی به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مهر ماه برگزار خواهد شد.
یزد- مدیرکل زنان و خانواده استانداری یزد گفت: یزد بر اساس شاخص‌های سرعت و دقت در برگزاری و اطلاع‌رسانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی حائز رتبه برتر شد.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
اهواز - زمان برگزاری مراسم تشییع شهید «محمد قنبری» شهید راه امنیت اعلام شد.
آزمایشگاه داده و حکمرانی، رویداد «نام های دامنه فارسی؛ اینترنت برای همه» را برگزار می‌کند.
رويداد "كيش گيمز" با برنامه ريزى فدراسيون ورزش هاى دريايى و ساحلى در ارديبهشت و خرداد برگزار مى شود.
سمنان- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان، از برگزاری نخستین رویداد ملی جمعیت در این استان خبر داد و گفت: حمایت از خانواده و جمعیت، محور این رویداد است.
نخستین رویداد «زنان متخصص دانش بنیان» با هدف بررسی مشکلات حوزه زنان متخصص و دانش بنیان برگزار شد.
یک مسابقه فوتبال غیرمعمول در کشور آفریقایی غنا برگزار شد. در این مسابقه فوتبال زنان چاق پا به توپ شدند و هدف از برگزاری این رویداد تشویق به کاهش وزن در غنا اعلام شده است.
زمان وزن‌کشی و برگزاری مراسم افتتاحیه سه رویداد جهانی پرورش اندام و فیتنس چلنج در تهران مشخص شد.
زمان وزن‌کشی و برگزاری مراسم افتتاحیه سه رویداد جهانی پرورش اندام و فیتنس چلنج در تهران مشخص شد.
جام جهانی رویداد بزرگی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. تنها زمان وقفه در این رقابت‌ها زمانی بود که جنگ جهانی رخ داد که مانع برگزاری رقابت‌ها در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ شد.
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا امشب در فرانسه برگزار می‌شود تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ