پپ گواردیولا فاش کرد که خوان لاپورتا (رئیس بارسا) هنوز به پیام تبریک قهرمانی او پاسخی نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
حسین عبدی می‌گوید او و دستیارانش 9 ماه است که بدون دریافتی مشغول به کار هستند اما آنها تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و به دنبال یک افتخارآفرینی ملی هستند.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
جدا از مشکلات مالی باشگاه که ذهن نکونام را به خود مشغول کرده، او باید به فکر سلامت جسمانی خود هم باشد.
ساکت الهامی در سکوت کامل مشغول آماده سازی مس رفسنجان است؛ او رویاهای بزرگی را در تیم جدید در سر می پروراند.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در تعطیلاتش مشغول رسیدگی به کودکانی است که در آکادمی او سرگرم یادگیری اصول فوتبال هستند.
صحبت‌های کریستیانو رونالدو با فیلمبرداری که مشغول تصویربرداری از او بود نشان می‌دهد ستاره پرتغالی در حال آشنا شدن با واقعیت‌های سی و هشت سالگی است.
بعد از بازنشستگی، سلطان به طور دائم در واحد ایمنی زمینی فرودگاه مشغول به کار شد. او هر روز صبح از کرج می‌آید فرودگاه، سرکارش. بعد از آماده کردن تفنگ‌ها و پوشیدن لباس هم با یکی از ماشین‌های فرودگاه به کل باند و محوطه اطراف آن سرکشی می‌کند تا اگر حیوانی روی باند باشد آن را از آنجا دور کند.
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.
نادر انقطاع دانشمندی ایرانی- آمریکایی است که در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا در رشته مهندسی برق و سیستم‌ها مشغول به کار است. او بنیان‌گذار حوزه متاترونیک نوری است؛ شاخه‌ای که نانوالکترونیک ونانوفوتونیک را با یکدیگر ادغام کرده است. دکتر انقطاع بعد
جواد نکونام می‌گوید او و مسئولان باشگاه فولاد در این مدت مشغول بررسی نقل و انتقالات باشگاه بوده‌اند و حتی یک روز هم تعطیلی نداشتند.
حبیب‌الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: فقط پسرم «معراج» در هیئت مشغول به کار است، او عصای دستم است.
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس مشغول کار با تبلتش بود که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت و این تصویر از او ثبت شد.
نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با مردی بی‌خانمان همچنان که به او یک ظرف حاوی سوسیس، نان تست و تخم مرغ می‌داد، پرسید: «آیا مشغول به کاری هستید؟ » آن مرد هم پاسخ داد: «خیر من بی‌خانمان هستم. من در واقع یک شخص بی‌خانمان هستم.»
سرمربی استون‌ویلا رسیدگی به رفتارهای جنجالی مارتینز را به بعد از بازگشت او به انگلیس موکول کرد.
استوری همسر لوکادیا در اینستاگرام نشان می‌دهد که او بهمراه فرزندان در مرکز خرید مشغول گشت و گذار و خرید سال نو میلادی است و بیماری وجود ندارد!
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
دو گل ریچارلیسون در بازی اول برزیل و به خصوص گل دوم او که تماشایی بود باعث شده حتی رسانه‌هایی که پیشتر از او به شدت انتقاد می‌کردند به تحسین ستاره برزیلی تاتنهام مشغول شوند.
وکیل یک زن سوئدی در اداره پلیس گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او از همسر ایرانی‌اش صاحب ۲ دختر شده، اما پس از مدتی آن‌ها با یکدیگر دچار اختلاف و در نهایت از هم جدا شدند. براساس توافق انجام شده، ۲ دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند.
متهم گفت: آن شب منتظر دخترم بودم تا از سرکارش به خانه بازگردد. او به عنوان فروشنده در یکی از فروشگاه‌های مشهد مشغول کار بود و هر شب به تنهایی به منزل بازمی گشت، ولی وقتی من از حیاط بیرون آمدم او را در کنار جوان موتورسواری دیدم که دستش را گرفته بود و قصد داشت به زور دختر ۱۵ ساله ام را سوار موتورسیکلت کند!
قبل از شروع مسابقه استقلال و گل‌گهر در سیرجان و هنگامی که بازیکنان دوتیم مشغول گرم کردن بودند، محمد حسین مرادمند نیز در کنار زمین حضور یافته بود. او در آنجا با یکی از هواداران کم‌توان استقلال مواجه شد که روی ویلچر نشسته بود...
حردانی امروز در تمرین استقلال به همراه سایر نفرات به تمرین مشغول شد که نشان می‌دهد او از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و مشکلی از نظر بدنی ندارد.
ماجرای کمبود نیروی کار را پیش از این، وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم مطرح کرده بود. به‌گفته او، نیروی با مهارت کم است. حالا به همین ماجرا، تمایل نداشتن بخشی از نیروی کار برای فعالیت را هم باید اضافه کرد: «گاهی بخشی از جامعه ما ترجیح می‌دهند بیکار بمانند تا اینکه کار‌های رده پایین‌تر را انجام دهند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ