ساکت الهامی در سکوت کامل مشغول آماده سازی مس رفسنجان است؛ او رویاهای بزرگی را در تیم جدید در سر می پروراند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار نماینده تهران و رفسنجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
باشگاه چلسی لباس خانگی فصل جدید خود را بدون اسپانسر روی پیراهن معرفی کرد.
سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجان معتقد است دوره ای بودن مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود که قرعه‌کشی رقابت‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد.
مسعود شجاعی طی چند فصل اخیر در تیم‌هایی بازی کرده که ساکت الهامی سرمربی آن بوده است!
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کفپوش استاندارد و سیستم ویدئوچک برای لیگ برتر سال 1402 الزامی است.
در احضاریه ارسال‌شده برای کتایون ریاحی آمده بود که او باید «با توجه به گزارش ضابطین و مستندات و ادله ارائه‌شده جهت انجام تحقیقات درخصوص موضوع حضور در معابر و انظار عمومی بدون حجاب شرعی» در دادگاه حضور یابد. اتهامی که شامل‌حال پانته‌آ بهرام، فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، افسانه بایگان و شقایق دهقان هم شد.
محققان با الهام از هزارپا رباتی با چند پا ابداع کرده اند که بدون افزودن حسگرهای اضافی می تواند مسیرهای ناهموار را با چابکی بیشتری طی کند.
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سه هفته پایانی لیگ برتر باید بدون تاخیر برگزار شود.
برخی بر این باورند که دگرگونی فیزیکی پوتین نتیجه استفاده بیش از حد او از فیلر‌ها یا بوتاکس است که شاید از دوستش سیلویو برلوسکونی الهام گرفته شده باشد. برخی دیگر معتقدند که این روند عادی پیری مردی است که اکنون ۷۰ سال دارد. اما بدون شک بلندترین صدا‌ها متعلق به کسانی است که معتقدند پوتین بشدت بیمار است.
این رنگ با الهام از بال‌های پروانه، بدون استفاده از رنگدانه و از طریق آرایش نانوذرات به صورت ساختاری ایجاد می‌شود و محققان آن را «رنگ پلاسمونیک» (plasmonic paint) می‌نامند.
محققان در مرکز فناوری  نانو ساینس دانشگاه مرکزی فلوریدا  نوعی رنگ جدید ابداع کرده اند که در آن هیچ رنگدانه ای وجود ندارد. همچنین این رنگ بسیار سبک است.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
مطابق انتظار دیدار دوباره مس و هوادار در ورزشگاه دستگردی اکباتان بدون حاشیه نبود.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
گاندی که به عنوان پدر استقلال هند شناخته می شود، به عنوان یکی از مشهورترین مردان روی زمین، مفهوم مقاومت بدون خشونت برای مبارزه با بی عدالتی، الهام بخش جنبش های سیاسی در سراسر جهان است.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز به نام الهام ـ الف از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
آنالیزورهای استقلال در بالاترین ارتفاع ممکن از استادیوم دستگردی، مشغول آنالیز هوادار بودند.
ساکت الهامی پس از متوقف کردن تراکتور در خانه، بدون تغییر تیمش را راهی مسابقه با پرسپولیس کرده است.
آن‌ها با هم دوست هستند، اما زد و خورد و خونریزی این مسائل وجود نداشت. متأسفانه فقط می‌خواهند الهامی را بکوبند.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ