مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس مشغول کار با تبلتش بود که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت و این تصویر از او ثبت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از حسین قاآنی، فرمانده سپاه قدس که در مراسم ترحیم آیت‌الله یدالله رحیمیان شرکت کرده است منتشر شد.
مرسدس بنز EQS ۵۸۰ با ظرفیت ۵ سرنشین از در کمتر از ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ کامل بیش از ۷۰۰ کیلومتر مسیر می‌پیماید.
محمود فکری و دستیارانش این روزها سخت تلاش می‌کنند که تیمی متفاوت را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنند.
عکسی از ژست متفاوت یک کودک در برابر ابراهیم رئیسی در مراسم گرامیداشت روز بهزیستی مشاهده می‌کنید.
گوشی جدید نسبت به ناتینگ فون یک تغییر چشمگیری نکرده است که البته برای برندی که قصد دارد جای پایش را در بازار گوشی‌های موبایل محکم کند تصمیم عجیبی نیست.
قاب Zenfone ۱۰ دارای خطوطی است، به این معنی که آن‌ها از فلز ساخته شده اند. این گوشی هوشمند دارای یک دکمه تنظیم صدا در سمت راست است که توسط دکمه پاور به آن متصل شده است که احتمالاً به عنوان حسگر اثرانگشت نیز عمل خواهد کرد. در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار آن میکروفون و بلندگو قرار دارد.
تویوتا اعلام نکرده چه زمانی GR H ۲ آماده برای مسابقه آماده می‌شود. این شرکت مدعی شده این دستگاه برای «رقابت‌های آینده» ساخته شده است؛ لذا باید منتظر ماند و دید چه اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس قرار خواهد گرفت.
با یک نگاه می‌توان تفاوت بزرگ سوخو ۴۷ را با دیگر جنگنده‌های متوجه شد. بالا‌هایی رو به جلو که در کمتر هواپیمایی دیده می‌شوند.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
گرت ساوت‌گیت، مربی تیم ملی انگلیس به طور سرزده به یک مدرسه در شهر لیدز رفت تا بچه‌های هیجان‌زده دوره‌اش کنند.
مهاجم سابق پرسپولیس در تعطیلی لیگ در زادگاه خود شوشتر مراسم ازدواج خود را برپا کرد و به جرگه متاهلین پیوست.
بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می کند و با اعتمادبنفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.
استفاده نظامی از حیوانات وحشی در تاریخ سابقه‌ای طولانی دارد، اما در دوران معاصر کمرنگ شده بود و حالا به نظر می‌رسد که از ترکیب فناوری‌های مدرن و شکارچیان طبیعت تجهیزات نظامی تازه‌ای ساخته خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا، با انتشار یک عکس از بازیکنانش به ستایش شاگردانش پرداخت.
شاگردان خمس در حضور تماشاگران خود توانستند به یک پیروزی شیرین مقابل فولاد دست یابند.
رئیس مجلس در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزائر برگزار شد، با خانم پوآن ماهارانی رئیس شورای نمایندگان مردم اندونزی، دیدار و گفتگو کرد.
هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
محمد خاکپور، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در یک پست اینستاگرامی با عکسی پربازدید از نحوه عذرخواهی سرمربی ژاپن، روز دانشجو را تبریک گفت
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
مهدی رجب‌زاده در دومین فصل سرمربیگری، ماموریت بازگرداندن یک تیم ریشه‌‎دار به سطح اول لیگ برتر را پیش روی خود می‌بیند.
یک تیشرت ساده و یک شلوار جین، این استایل مربی گری مجتبی جباری در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور است.
یک عملکرد کم‌نقص، ضربات حساب شده و نفوذهای خطرناک حاصل عملکرد مهاجم جدید تراکتور در نخستین بازی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ