در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج از ارسال نامه ای به رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت حق پخش تلویزیونی خبر داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
ستاره ایرانی روستوف اظهار نظر مهمی در خصوص تیم فصل آینده مهدی طارمی عنوان کرد.
روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا در شماره امروز خود، با انتشار تصویری از مهدی طارمی، از علاقه رم به این بازیکن خبر داد.
رسانه‌های عربستانی از فروش مهدی طارمی توسط باشگاه پورتو و حضور این بازیکن در الهلال استقبال می‌کنند.
خبرهای مهمی روزهای گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
خبرهای بسیار مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
رسانه پرتغالی خبر داده تیم متمول سعودی پیشنهادی چشمگیر را برای مهاجم ۳۰ ساله پورتو ارائه کرده اما سرمربی این تیم نمی‌خواهد او را در فصل آینده از دست بدهد و این مهاجم تکه‌ای مهم در پازل کونسیسائو محسوب می‌شود.
خبرهای بسیار مهمی روزهای گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
خبر‌های مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
خبرهای بسیار مهمی چندروز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
خبر‌های بسیار مهمی چند روز گذشته در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
خبر‌های بسیار مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز به کار خواهد کرد که امروز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
با اعلام رئیس فدراسیون یکی از مهم‌ترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران بسته و طلب ویلموتس از محل مشخصی پرداخت می‌شود.
رئیس فدارسیون فوتبال می‌گوید دربی تهران قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود.
خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. از جمله این خبرها می توان به افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اشاره کرد. توصیه می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
دیروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به افزایش سرمایه یک نماد بانکی و عرضه اولیه زیرمجموعه یک نماد بورسی اشاره کرد.
یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد، که مربوط به زمان عرضه اولیه وطوبی می‌باشد.
قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید به پایان رسیده و آنطور که نبی خبر داده است ظرف دو هفته آینده در این باره جمع بندی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ