نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: گلایه‌مند بودند که دولت قبل گرفتار بی‌برنامگی بود، اما امروز دولت برای تدوین برنامه، بودجه، معیشت مردم، ثبات اقتصادی و مدیریت دچار بلاتکلیفی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
آنطور که خروجی رسانه‌ها نشان می‌دهد برخی نمایندگان حتی در مسائلی که اساساً مسئولیتی در قبال آن ندارند و در فرصت باقیمانده از دوره نمایندگی احتمالاً مجالی برای رسیدگی به آن موضوع نخواهند داشت، به برگزاری نشست با افراد مختلف اقدام کرده‌اند.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: باید مسائلی که راهبردی هستند را از اختیار دولت‌ها و تفکرات حزبی آن‌ها خارج کنیم و اجازه بدهیم نظام در این موارد تصمیم بگیرد و همه دولت‌ها در این رابطه مجری باشند.
رئیس جمهور با بیان اینکه کار‌های خوبی در استان کرمان انجام شده، اما برخی نواقص مردم را رنج می‌دهد، تصریح کرد: دولت از مسائل ضروری غافل نشده است.
دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری از وی که گفته شده مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، در خبری با عنوان سنگ صبور مردم نوشته است: احمدی نژاد طی ده سال اخیر به طور مستمر و هر روزه، پیش از عزیمت به محل کار یا دانشگاه، با مردمی که از نقاط مختلف کشور به میدان ۷۲ نارمک مراجعه می‌کنند، ملاقات کرده و ضمن توجه به سخنان، خواسته‌ها و مسائل آن‌ها، در حد توان اهتمام خود را مصروف حل مشکلات مردم می‌نماید.
رئیسی نمایندگان مجلس را بهترین مشاورین دولت در اداره کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: مردم از اختلاف و بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته شده‌اند، امروز وظیفه دولت و مجلس این است که با حل مسائل مردم و فراهم کردن زمینه آسایش و نشاط آنان، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنند.
دولت رئیسی در سال جدید نه تنها مسئولیت سنگینی در حوزه‌های مختلف دارد بلکه با مسائلی باید دست وپنجه نرم کند که نوع مدیریت آن‌ها رقم زننده تحولات آتی کشور در سال جاری خواهد بود. مسائلی که از همین آغاز سال جدید کلید خورده و می‌توانند معیاری برای سنجش عیار دولت رئیسی باشند
سفیر امارات: دولت امارات با هرگونه وارد شدن خسارت به ایران مخالف است و همه تضمین‌ها را در این خصوص ارائه می‌کند که هیچ‌کسی نمی‌تواند با حضور در امارات از کشور ما برای ضربه زدن به ایران استفاده کند؛ حال چه این مسائل نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و در هر زمینه دیگری باشد.
نخست‌وزیر سابق پاکستان در گفت‌وگویی با الجزیره به توضیح مسائل مختلف از جمله تلاش برای ترور و سرنگونی دولت وی و انتخابات آتی پرداخت.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه باید به دولت در حوزه رفع مسائل اقتصادی و معیشتی مردم کمک کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
متاسفانه باید صریح گفت که حل مسائل ایران در سطح این دولت نیست. با ادامه این وضع هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد، جز اینکه فرصت‌ها نیز از دست می‌رود و اقدامات مفید مثل آزادی زندانیان نیز یا کمرنگ می‌شود یا تداوم پیدا نمی‌کند و حتی به ضد خودش تبدیل می‌شود. سیاست آزادی زندانیان تنها با ایجاد حس اعتماد به نفس در مردم و حکومت و تداوم آن سیاست، ثمربخش خواهد بود. امید داریم که راهی باز شود تا گامی همگانی برای حل مسائل ایران برداشته شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی دولت توجه به مسائل فرهنگی است، گفت: توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی اولویت است اما نباید ما را از توجه به کتاب و فرهنگ غافل کند.
یک روانشناس با بیان اینکه نیاز به تنهایی در دوران نوجوانی بیشتر می‌شود، گفت: در این محدوده سنی نوجوان در افکار و احساسات خود مسائل مختلفی را تجربه می‌کند، ترس‌هایی نظیر اینکه دوست داشتنی نباشد، والدینش را از دست دهد و... در نوجوان شدت می‌گیرد و به طور کلی احساس شرم و نا امنی در نوجوان بیشتر می‌شود.
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: توجه به مسائل معیشتی مردم جزو اولویت‌های دولت است و در تأمین کالاهای اساسی سفره مردم باید مستقل باشیم.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران علاوه بر اینکه از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد، گفت که امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچید ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و ... بررسی شود.
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید. آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. مشکلات با کار‌های نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود. راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مداخله در امور داخلی ایران خواستار پاسخگویی دولت ایران در موضوع اغتشاشات شده است.
بهادری جهرمی با اشاره به اینکه قطعا منتقدان نقشی سازنده دارند، بیان کرد: ما باید هم از منتقدان استفاده کنیم و هم از کسانی که معتقد به شرایط فعلی‌اند. کسانی که سنگ می‌اندازند و با خودرو دیگران را زیر می‌گیرند، در اقلیتند و حتی معترضان هم این رفتار‌ها را قبول ندارند.
وزیر کشور با بیان اینکه پرداختن به مسائل اجتماعی از وظایف مهم وزارت کشور است، افزود: در برخی محله‌ها به دلیل رشد و شتاب مهاجرت به شهرها با مشکلات مختلفی مواجه هستیم.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: برجام به این دلیل بر عهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته شد که نه مربوط به دولت، نه مربوط به وزارت خارجه و نه مربوط به مدح خاصی از نظام است. شورای عالی امنیت ملی یعنی کل حاکمیت، سران سه قوه و عناصر تصمیم‌گیر در آن حضور دارند و یک امر کاملا ملی تلقی می‌شود. معمولا هم در مسائل ملی یک هم راستایی بین طیف‌های سیاسی مختلف وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ