درباره تحولات روز و داخلی ترکیه چیز چندانی نمی‌دانم، از این‌رو تحلیلی کلی از انتخابات ترکیه دارم که به نظرم اهمیت دارد و برای ما ایرانیان درس‌آموز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری نتایج نظرسنجی جدیدی را منتشر کرده‌اند که از پیشتازی گانتز بر نتانیاهو در تازه‌ترین نظرسنجی‌ها خبر می‌دهد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه واشنگتن، حاکی از گسترش نگرش منفی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
یک روزنامه عبری نتایج پژوهشی جدید در ارتباط با اعتراضات علیه نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی وی را منتشر کرد.
یک روزنامه عبری نتایج پژوهشی جدید در ارتباط با اعتراضات علیه نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی وی را منتشر کرد.
در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت پتروشیمی نوری با حضور ۸۴.۷۶ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت نیان الکترونیک با حضور بیش از ۵۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت تولید محور خودرو با حضور بیش از ۸۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.
امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی شرکت دامداری تلیسه نمونه با حضور ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد.
امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده و عادی شرکت تامین ماسه ریخته گری با حضور ۵۰ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور ۹۲.۸۳ درصد سهامداران برگزار شد.گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما با مشارکت بیش از ۵۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه شرکت فروسیلیسم خمین با حضور ۸۱ درصد از سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
دیوید پیرس از نشریه The Verge می‌گوید: "نتایج جستجوی عادی گوگل تقریباً بلافاصله بارگیری می‌شود. " در بالای آنها، یک مستطیل نارنجی رنگ چشمک می‌زند و می‌درخشد و عبارت "هوش مصنوعی مولد آزمایشی است" را نشان می‌دهد. چند ثانیه بعد، قسمت درخشنده با یک خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌شود. چند پاراگراف با جزئیات طعم خوب خمیر ترش، ویژگی‌های پربیوتیک آن و موارد دیگر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند.
نتایج یک نظرسنجی که از سوی روزنامه عبری زبان معاریو منتشر شده از کاهش شدید محبوبیت نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد.
سفیر رژیم صیونیستی در بحرین در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت برای اعلام مرگ روابط تل آویو و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، هنوز زود است و باید منتظر نتایج این توافق ماند.
گویی ما در محاصره انواع بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی هستیم و تردیدی نیست که این همه نفس‌ها را به شماره می‌افکند. اگر تحقیق گسترده میدانی از وضعیت روح و روان مردم انجام گیرد چه بسا نتایج بهت‌آوری حاصل شود!
معاون وزیر بهداشت: مسمومیت دانش آموزان قمی عمدی بود/ سخنگوی وزارت: نتایج قابل استنادی در دسترس نیست!
روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، نتایج نظرسنجی از شهروندان ۱۴ کشور عربی را در مورد عادی سازی با رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
عباس عبدی نوشت: ضعف و ناتوانی سیستم‌ها در فقدان نمایندگی سیاسی اصیل، فوری نمود پیدا می‌کند. نتایج انتخابات و میزان مشارکت سیاسی، همان وسیله سنجش این شاخص است. انتخابات با حدود ۳۵ درصد برای جامعه ایران که در خیلی از مقاطع بالای ۷۰ درصد مشارکت را ثبت کرده است، زنگ خطری است که به صدا در آمده بود.
هافبک دفاعی نساجی نسبت به نتایج تیمش در این فصل و عملکردشان در سوپرجام ارزیابی مثبتی دارد.
نتایج یک تحقیق درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره که در آن بر عمدی بودن قتل وی توسط رژیم صهیونیستی تاکید شده است، در اختیار دیوان کیفری بین المللی قرار گرفت.
مهرداد عبدی می گوید به عنوان مدافع عنوان قهرمان جام حذفی از اعتبار خود مقابل استقلال دفاع می کنند.
در بخشی از متن عباس عبدی آمده: فساد و فحشا در این اتهام دقیقا چه مصداقی دارد؟ اگر منظور فقدان روسری است، آیا ملتزم به نتایج این اتهام هستید؟ در این صورت باید همه زنانی را که واجد این وضع هستند به این اتهام محاکمه کرد؟ واقعیت این است که چگونه درباره این پرونده به سرعت همه امور به سرانجام می‌رسد، ولی دریغ از یک پرونده قضایی درباره انواع و اقسام تخلفات گسترده که سال‌های متمادی در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه نوشته شده است؟
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: هر چند با اعزام ۱۱ ورزشکار به این بازیها انتظار کسب مدال‌های بیشتری بودیم، اما نتایج کمانداران معلول با کسب ۱۳ مدال برای اولین بار راضی‌کننده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ