امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت تولید محور خودرو با حضور بیش از ۸۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته گذشته از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۹ مردادماه برخی نماد‌ها مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به تصمیمات نماد‌هایی که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت تامین سرمایه دماوند با حضور ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در هفته گذشته از تاریخ ۷ مرداد تا ۱۱ مردادماه نماد‌های بسیاری مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به نتایج ۱۹ نماد که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بازار‌ها فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲، بورس به مدار مثبت باز می‌گردد؟، نتایج ۷۳ نماد که در هفته اول مرداد مجمع برگزار کردند، خبر‌های مهم برای سهامداران بورس، خبهمن و وکغدیر، اخبار مهم بورس فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت پتروشیمی نوری با حضور ۸۴.۷۶ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت نیان الکترونیک با حضور بیش از ۵۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی شرکت دامداری تلیسه نمونه با حضور ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد.
امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده و عادی شرکت تامین ماسه ریخته گری با حضور ۵۰ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور ۹۲.۸۳ درصد سهامداران برگزار شد.گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما با مشارکت بیش از ۵۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه شرکت فروسیلیسم خمین با حضور ۸۱ درصد از سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
هفته آینده نتایج مرحله اول آزمون آموزگاری و نیز دفترچه آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری که آزمون آن دو ماه دیگر برگزار می‌شود، منتشر می‌شود.
وزیر ورزش عربستان از برگزاری مراسم تجلیل از تیم فوتبال الهلال، پس از نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان 2022، خبر داد.
مسئولان انجمن هنرهای رزمی ترکیبی با اعلام برگزاری مسابقات این رشته در تهران از ثبت نتایج شرکت کنندگان در سازمان جهانی برای نخستین بار خبر دادند.
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال،‌ امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال،‌ امروز با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شود.
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار آغاز شد.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.
روز نخست رقابت‌های لیگ برتر ووشوی مردان ایران با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید.
نخستین روز رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و تیم‌های مدعی قزاقستان و چین به راحتی از سد حریفان خود گذشتند.
رهبر جدایی طلبان دونتسک که در اندیشه برگزاری همه پرسی برای پیوستن به روسیه است، خواستار تائید نتایج آن از سوی رئیس جمهور روسیه شد.
دومین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار به پایان رسید.
رقابتهای بدمینتون جام خلیج فارس با برگزاری دیدارهایی در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری شد.
رقابتهای بدمینتون جام خلیج فارس با برگزاری دیدارهایی در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ