مهاجم تیم ملی معتقد است مهم‌ترین دستاورد تورنمنت کافا پروراندن ذهنیت قهرمانی در بین بازیکنان ایران بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شدت مصدومیت فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، مشخص شد و او بین 2 تا 3 هفته قادر به حضور در میدان نخواهد بود.
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
اینگونه بازرسی‌ها با رعایت موازین قانونی، شرعی و حفظ حریم خصوصی افراد انجام می‌شود و بدیهی است که در این راستا بازرسی زندانیان زن صرفا توسط مامورین زن صورت می‌گیرد. همچنین برخلاف ادعا‌های مطرح شده، در این بازرسی‌ها، هیچگونه تصویری ثبت و ضبط نمی‌شود و با رعایت تمام پروتکل‌ها، بازرسی بدنی انجام می‌شود. طرح ادعا‌هایی مبنی بر روال بازرسی‌ها با برهنه کردن افراد در ادامه پروژه سیاه‌نمایی از ایران در خارج از کشور است که متاسفانه در داخل نیز عده‌ای با بیگانگان همنوایی می‌کنند و همان سخنان تکرار می‌شود.
همسر فده والورده، ستاره رئال مادرید، که در آرژانتین خبرنگار فوتبالی بوده درباره علت فنی شکست سنگین رئال از منچسترسیتی توضیحات جالبی ارائه داد.
وقتی فعالیت درشکه و کالسکه‌ها در محله‌ها رواج پیدا کرد، اداره نظمیه در ۲۵آبان سال۱۲۹۹ اقدام به امتحان‌گیری از درشکه‌چی‌ها برای اعطای گواهینامه به آن‌ها کرد. برای دریافت تصدیق درشکه‌رانی، شرط‌هایی وجود داشت، از جمله اینکه سن درشکه‌چی نباید کمتر از ۲۰سال و سوء‌سابقه و فساد اخلاقی نداشته باشد.
این عضو کمیته حقیقت‌یاب بررسی علل مسمومیت دانش آموزان گفت که اگر وضعیت به همین روال ادامه پیدا کند گزارش کمیته تا دو هفته دیگر هم آماده نمی‌شود، چون هنوز سرنخ‌های اصلی به دست نیامده است.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
پیاز سنبل خود را در زمان نامناسب از خاک در نیاورید تا پیاز‌های شما برای جوانه زدن دوباره انرژی کافی داشته باشند. پس از افتادن گل‌ها، ساقه گل را قطع کنید، اما برگ‌ها را نگه دارید و به روال معمول به آبیاری ادامه دهید. برگ‌ها برای ذخیره انرژی در پیاز ضروری‌اند.
بر اساس اظهارات سخنگوی انجمن تایر، تولید و توزیع تایر طبق روال گذشته ادامه دارد؛ اما عده‌ای به علت تفاوت شدید قیمت در دو سوی مرز، تایرهای دولتی را به کشورهای همسایه قاچاق می‌کنند.
رئیس اداره سوم غرب اروپا ضمن سیاسی‌کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین‌المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه در حال فاصله گرفتن از اهداف هدفمندی هستیم، گفت: اگر روال سال‌های گذشته در تبصره ۱۴ ادامه پیدا کند، ساختار کسری‌های پنهان بودجه افزایش خواهد یافت.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اگر روال سال‌های گذشته در تبصره ۱۴ ادامه پیدا کند، ساختار اقتصاد کشور بدتر و کسری‌های پنهان بودجه افزایش خواهد یافت.
کلیه همکاران رسمی و محلی سفارت طبق روال معمول بر سر کار خود حاضر و مشغول انجام وظایف خود هستند.
غلامرضا علیزاده، دکترای اقتصاد می‌گوید: اگر همین روال را ادامه دهیم افراد بیشتری مخصوصا در شهر‌های بزرگ به زیر خط فقر سقوط خواهند کرد. یکی از اشتباهات دولت‌ها حفظ نکردن طبقه متوسط بود؛ طبقه‌ای که ضربه گیر و در عین حال علامت دهنده و موتور محرک توسعه یک جامعه است. دولت این طبقه را ذلیل و علیل کرد، هم ضربه گیر و علامت دهنده را از دست داد و هم موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی را از کار انداخت.
درگیری لفظی په‌په رینا با وینیسیوس در جریان بازی دیشب ویارئال-رئال مادرید که پس از پایان بازی نیز ادامه داشت، بهانه‌ای شد تا صفحه توییتر رسمی رئال مادرید به رینا کنایه بزند.
مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: اگر میزان مصرف به همین روال ادامه داشته باشد استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، گلستان و مازندران با چالش مواجه خواهند شد.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
معاون امور تولیدی سازمان بازرسی با تأکید بر ادامه روند عرضه خودرو با روش قرعه کشی گفت: عرضه خودرو از سوی ایران خودرو و سایپا باید به همان روال گذشته ادامه پیدا کند.
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
نوه حاج علی‌اکبر، «عباس کلباسی» که الان قنادی پدربزرگ را در خیابان بهار اداره می‌کند می‌گوید: «پادرازی‌های این قنادی مشتریان زیادی داشت. بسیاری از رجال قاجار که بعد از انقراض سلسله قاجاریه در حوالی این خیابان زندگی می‌کردند مشتری پرو پاقرص ما بودند. از پدرم شنیدم که سفیر ایتالیا شیرینی پادرازی را برای نخست وزیر وقت کشورش از اینجا می‌خرید و او آنقدر از طعم این شیرینی خوشش می‌آمد که نخستین صادرات صنعت شیرینی همان زمان از قنادی بهار شروع شد.»
رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: اگر وضعیت تعرفه شبکه موبایل به همین روال ادامه پیدا کند در آینده نزدیک شاهد افت شدید ارتباطات در کشور خواهیم بود.
لوکا یوویچ پس از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به فیورنتینا، درخششی فوق تصور داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ