کارشناس سیاست خارجی گفت: مهم‌ترین دستاورد خارجی انقلاب اسلامی را می‌توان در حوزه استقلال خواهی و استمرار این استقلال و ایجاد یک الگوی استقلال طلبی در دنیا معرفی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس با اشاره به ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: استقلال رای دستگاه قضا درباره میثم لطیفی نشان از اقتدار و سلامت قوه قضاییه دارد و بر اساس عدالت و محور صداقت بود.
در چند روز گذشته اخبار خوبی از باشگاه استقلال به گوش نرسیده است.
پدر جواد نکونام که از وضعیت آشفته باشگاه استقلال عصبانی بود، صحبت‌های عجیبی را به زبان آورد.
قرارداد عارف غلامی با باشگاه استقلال تمدید نشد تا راه این دو به طور رسمی از یکدیگر جدا شود.
مدیران بخش کشاورزی معتقدند پیگیری تأکیدات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره کشاورزی، مسیر آزموده شده و نتیجه بخش برای رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی و سیاسی است.
ایران پس از احیای روابط‌اش با عربستان مناسبات سیاسی خود با مصر را به عنوان یکی از مهم‌ترین کشور‌های عربی_آفریقایی بهبود می‌بخشد.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس جمهور عصر امروز (دوشنبه) پیش از سفر به چین گفت: مواضع مشترکی در مقابله با یکجانبه‌گرایی با چین داریم که در جهت استقلال سیاسی ما را در کنار یکدیگر در جهان قرار می‌دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن تا وقتی ما خواهان استقلال و عزت‌ باشیم از توطئه دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: ایران مستقل‌ترین کشور جهان به لحاظ سیاسی است. امروز این عزت، استقلال و آزادگی ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی و مایه فخر است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
وزیر خارجه گفت: سفرای ما به طور فعال مناسبات را پیگیری می‌کنند و خرسندم مواضع دو کشور در موضوعات بین المللی به شکل درست و در مسیر خوبی قرار دارد. ما برای استقلال سیاسی برای نظام چندجانبه گرایی تلاش میکنیم.
هنوز بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری از استقلال در پایان فصلی که آبی‌ها بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند باز است. هنوز خیلی‌ها معتقدند آن تصمیم اتخاذشده از سوی مدیرعامل وقت استقلال یک تصمیم غیر فوتبالی بوده است
فرمانده کل سپاه گفت: کلید استقلال سیاسی گسستن از بند وابستگی است و دشمن می‌خواهد علیه این گزاره عمل کند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: ظاهرا استعمارگران از واقعه استقلال یمن درس لازم را نگرفته اند که امروز با ائتلاف وسیعتری به امید بازگرداندن یمن به دوران استعمار به میدان آمده اند.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنچه اخیرا افتاده از سوی کسانی است که چشم دیدن اقتدار و استقلال نظام را ندارند و هدف از اغتشاشات هم از بین بردن اقتدار و استقلال کشور است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خللی در اراده ملت ایران در پیمودن راه عزت، استقلال و پیشرفت ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با هوشیاری، توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
گفته می‌شود دلیل عزل مصطفی آجورلو، هزینه سنگین در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری و عدم تحقق درآمدزایی وعده داده شده ، بوده است اما گروهی هم معتقدند فعالیت سیاسی و اجتماعی برخی بازیکنان استقلال در فضای مجازی...
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اظهاراتی به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر در این کشور، تاکید کرد که این انقلاب مسیر ملت یمن به سوی استقلال را هموار کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به اعتراف همه گروه های سیاسی اقدامات سفیر آمریکا در یمن، نقض آشکار حاکمیت و استقلال این کشور است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم حضور فعال فضلاء و طلاب و توجه عمیق ایشان به عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، ایشان را از سیاست زدگی و افتادن در دام تحزّب‌های سیاسی اکیدا برحذر داشت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
غفوری بعداز حواشی ایجاد شده در فضای مجازی و برخی اظهارات سیاسی، از لیست فصل جاری استقلال کنار گذاشته شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ