وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه به مناسبت روز نکبت، این پدیده شوم را باعث ایجاد طولانی‌ترین و غم‌انگیزترین بحران سیاسی و انسانی یکصد سال اخیر جهان دانشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از این روز به عنوان «یوم التوپ» هم یاد می‌کنند که آشکار است به لحاظ دستوری درست نیست، اما نه محمد علی شاه و نه مشروطه خواهان به دستور زبان نمی‌اندیشیدند به دستوری می‌اندیشیدند که آرمان مشروطه را می‌خواست بر باد دهد
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
امسال،هفتاد وپنجمین سالروز نکبت در حالی فرارسید که رژیم صهیونیستی با مجموعه درهم تنیده‌ای از بحران‌های داخلی و خارجی مواجه‌است و نه تنها در آستانه سقوط کابینه بلکه درشرف جنگ داخلی قرار دارد.
امسال برای نخستین بار مجمع عمومی سازمان ملل نشستی را در سالگرد یوم‌ النکبه (سالروز اشغال فلسطین) برگزار می‌کند که رئیس تشکیلات خودگردان نیز در آن سخنرانی خواهد داشت.
از بسیاری از سخنان امام خمینی (ره) می‌توان نتیجه گرفت تقابل در جبهه استضعاف و استکبار، یک عامل تاریخی، قدرت سیاسی،برتری نژادی و یا جعرافیایی نیست بلکه ناشی از روح خودبرتربینی جبهه‌ باطل است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم در شهرهای مختلف استان خوزستان در حال برگزاری است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در بوشهر آغاز شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر با حضور پرشور مردم آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز خواهد شد.
نیروهای اورژانس تهران همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، در ۱۰۴ نقطه شهر مستقر می شوند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شامگاه گذشته در نشستی با وجود مخالفت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، قطعنامه ای در زمینه برگزاری مراسم سالروز اشغال فلسطین (یوم النکبه) تصویب کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافت.
راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی کرمانشاه برگزار شد.
قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱ قرائت شد.
زنان، مردان، کودکان و نوجوانان سنندجی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» مسیر میدان آزادی، پیاده راه فردوسی و میدان انقلاب را طی کردند.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در شیراز آغاز شد.
رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان با بیان اینکه امسال باید پاسخ محکمی از طرف ملت ایران به سیاست‌های شیطانی آمریکا داده شود، گفت: در نزدیک به ۹۰۰ شهر مراسم ۱۳ آبان را برگزار خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ