براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۷۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته، تردد برون‌شهری نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعداد سفرها ۳۰ درصد آموزشی، ۵۵ درصد شغلی و ۱۵ درصد هم سفرهای اداری و درمانی و مسافرین است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعداد سفرها ۳۰ درصد آموزشی، ۵۵ درصد شغلی و ۱۵ درصد هم سفرهای اداری و درمانی و مسافرین است.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت خبر داد.
حیدری منش یادآور شد: احتمال بالا آمدن آب در دیگر مسیل‌ها و رودخانه‌های شهری و روستایی وجود دارد، لذا تقاضا می‌شود شهروندان نسبت به ترددهای درون و برون شهری و توقف حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها اجتناب کنند.
بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای شمالی روان است.
آخرین اطلاعات دریافتی مرکز مدیریت راه‌های کشور از ۲ هزار و ۵۳۷ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری کاهش ۴.۵ درصدی تردد را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی از کاهش ۳.۸ درصدی ترددهای برون شهری در مقایسه با روز قبل خبر داد.
علی اکبر آشوری گفت: اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند، نشان می‌دهد ترددهای بین استانی وسایل نقلیه در دی ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چهار درصدی داشته است.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ دی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ دی از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری نشان می دهد ترددها نسبت به روز قبل ۵.۳ درصد افزایش داشته است.
تردد وسیله‌های نقلیه در جاده‌های چالوس، هرات، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (مسیر رفت و برگشت) در روز جمعه ۱۶ دی روان گزارش شده است.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با وجود اینکه یک بار نیروهای شهرداری شن پاشی و نمک پاشی انجام داده اند اما باز هم می‌بینیم که تردد در برخی از محورها و بزرگراه های شهر با مشکل مواجه است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از افزایش تردد در محورهای برون‌شهری و در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل خبر داد.
مدیر پایانه مرزی لطف آباد خراسان رضوی گفت: از حدود ۲ ماه قبل تاکنون و با تسهیل ترددهای تجاری در این گذرگاه مرزی در شمال استان، رفت و آمد ناوگان تجاری ۲۵ درصد افزایش یافته است.
اداره کل هواشناسی استان تهران باتوجه به کاهش کیفیت و آلودگی هوا، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز را توصیه کرد.
طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش ۳ درصدی تردد در جاده ها خبر داد و گفت: محورهای ۴ استان بارانی هستند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۶.۱ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری خبر داد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل ۶.۵ درصد کاهش داشته است.
مرکز مدیریت راه های کشور از افزایش ۵.۷ درصدی ترددهای برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ