فوتبالدوستان خارج از پایتخت، از فردا می توانند بلیت‌های جام جهانی خود را تحویل بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
به منظور رفاه حال کارکنان جهت مشارکت و اجرای مراسم عزاداری ساعت آغاز به کار ادارات، سازمانها، شرکت ها، بانک‌ها و موسسات دولتی برای فردا شنبه مورخ ۷ مردادماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.
این تحقیقات در نهایت نشان داد گروهی که چای مصرف می‌کردند با کاهش دو تا سه درجه‌ای سطح فشار خون سیستولیک در طول روز و حدود دو درجه‌ای فشار خون دیاستولیک مواجه شدند. محققان می‌گویند این اولین باری است که موضوع تاثیر چای بر کاهش فشار خون در افراد دارای فشار خون بالا یا طبیعی بررسی می‌شود.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
در شروع ریزش بازار در اردیبهشت ماه دو نامه نگاری انجام شده است که سهامداران با حدود ۴۵ روز تاخیر از آن مطلع میشوند، در زمانی که این نامه ها دیگر اثر خود را بر بازار گذاشته اند.
در نشست روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در دستور کار قرار گرفت. شفافیت‌سازی شورای نگهبان در زمینه اعلام عمومی رد صلاحیت‌ برخی کاندیداهای مجلس نیز از جمله این اصلاحات بود. حال آنکه تابناک با پیگیری این موضوع از دو نماینده به تاثیر اجرای آن پرداخته است.
یکی دو روز گذشته یک بار دیگر زمزمه‌هایی از تقلب یا تخلف در برگزاری امتحانات آزمون نهایی شنیده شد، اتفاقی که به‌دلیل تاثیر نمرات آزمون در قبولی دانشگاه‌ها سبب‌ساز ظهور و بروز نگرانی میان دانش‌آموزان شده است.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
روبرت لواندوفسکی از روز اول حضورش در بارسلونا تحت تاثیر بازی گاوی قرار گرفت و ارتباطی نزدیک و دوستانه با ستاره 18 ساله آبی اناری ها دارد. لوا همواره دو نکته را به گاوی توصیه می‌کند.
بر اساس این اطلاعیه، بانک‌ها با دو ساعت تاخیر از ساعت 9:30 صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارائه خواهند کرد.
احتمالا بازی فردای دو تیم ملوان و نفت مسجدسلیمان لغو و در روز جمعه برگزار خواهد شد.
بازیکن پرسپولیس معتقد است که روز خوب آن‌ها مقابل پیکان نبوده است.
بورس دیروز رشد چشمگیری شد و شاخص کل افزایشی بود. بورس امروز در آخرین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد نیز دیده می شود.
«قدرت گیری جمهوریخواهان در کنگره آمریکا، سیاست دو خطی دولت بایدن در رابط با ایران که هم بر دستیابی به توافق با تهران و هم اعمال فشار بر آن تاکید دارد را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این راستا، جمهوریخواهان از قدرت خود در کنگره و اثرگذاریِ این نهاد قانونی بر سیاست خارجی دولت مستقر استفاده خواهند کرد و زمینه را جهت تقویت آن بُعد از سیاست خارجی دولت بایدن در قبال ایران که بر تشدید فشار‌ها علیه این کشور تاکید دارد، بیش از پیش فراهم می‌کنند و البته در مسیر تعامل با ایران، چالش‌های گسترده‌ای را ایجاد خواهند کرد.»
دیروز عملیات پرتاب یک موشک آنتارس همراه ۳۷۲۰ کیلوگرم ذخایر برای ایستگاه فضایی بین المللی به دلیل روشن شدن زنگ هشدار آتش سوزی در مقر کنترل ماموریت به تاخیر افتاد و قرار است امروز انجام شود.
فوتبالدوستان خارج از پایتخت، از فردا می توانند بلیط‌های جام جهانی خود را تحویل بگیرند.
جرارد پیکه دو روز پیش در اقدامی غیرمنتظره خبر از خداحافظی خود از دنیای فوتبال داد. تونی فریکسا معتقد است، فشار بارسلونا در تصمیم پیکه موثر بود.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
آب و هوای شهر آبادان طی یکی دو روز گذشته شرایط ویژه‌ای پیدا کرده و ممکن است این مساله بر برگزاری دیدار نفت آبادان و پیکان هم تاثیر بگذارد.
طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
قهوه کافئین دار به طور کلی برای قلب ایمن است و نقش محافظت کننده دارد. نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهد که نوشیدن دو فنجان قهوه در روز بیش‌ترین فواید قلبی عروقی را دارد. با این وجود، نوشیدن بیش از اندازه قهوه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد.
مشهد ـ ‌ مدیر دفتر بهره برداری از آب‌های شرب مشهد گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در مشهد، سیلاب‌های اخیر حدود یک میلیون متر مکعب به ذخایر آبی سدهای آب شرب مشهد اضافه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ