قراگوزلو گفت: روز گذشته در همین ساعت مصرف برق ۵۹ هزار مگاوات بود که در روز جاری به ۵۹ هزار ۳۰۰ مگاوات رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
وزیر نفت گفت:روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از میدان پارس جنوبی برداشت می‌شود و با تولیدی شدن طرح توسعه فاز ۱۱ این میدان مشترک تولید افزایش پیدا می‌کند.
با ابلاغیه بانک مرکزی حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
محسن هاشمی، رئیس شورای پنجم شهر تهران نیز معتقد است؛ اساساً طرح ادعای «ارزان» اداره کردن شهر تهران، یک حرف انحرافی است. او به «سازندگی» می‌گوید: این حرف از زمانی آمد که برخی می‌گفتند، شهر تهران باید گران شود تا مهاجرت به شهر کم شود و همین موضوع تبدیل به تهمتی شده که شهرداران در دوره‌های مختلف به هم می‌زدند. این در حالی است که اساساً تهران گران است و همین گران بودن سبب شده تا مردم در ۱۴۳ شهر اقماری تهران که جمعیت‌شان به اندازه خود تهران است، ساکن شوند.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: جرایم تخلفات رانندگی ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش می یابد و ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته گذشته با افزایش قیمت نزدیک به ۳۰۰ هزار تومانی همراه شد.
سکه امامی امروز سه شنبه در چهارمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازان را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سربازان مجرد به ۴.۸ میلیون تومان و برای متأهل‌ها به ۷.۲ میلیون تومان افزایش داد. اتفاق مبارک دیگر آن است که قانون سربازی با دستور رهبر انقلاب در دستور بازنگری و اصلاح است.
مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: یکی از عادت های بازار گوشت قرمز استفاده از گوشت گرم است در حالی که برای افزایش بهره وری این رویه باید به سوی بازار گوشت های یخی تغییر کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده با افزایش ۳۰۰ میلیارد تومانی منابع مالی صندوق‌های رفاه دانشجویی موافقت کردند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۳۰ درصد تخریب بیشتر آسفالت داشتیم اما تا پایان تیر سال آینده برای ۱۲ بزرگراه تهران آسفالت ریزی ۳۰۰ هزار تنی انجام خواهد گرفت.
بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد دولت سیزدهم در بخش یارانه نقدی، سقف ۳۱۵ هزار میلیارد تومانی را در نظر گرفته است؛ رقمی که تغییر چندانی نسبت به بودجه امسال ندارد و به نظر می‌رسد، سیاست دولت، عدم تغییر مبلغ یارانه نقدی باشد. هرچند در هفته‌های پایانی سال جاری نیز همچنان موضوع کالابرگ به سرانجام نرسیده است.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش ۵۹ درصدی و ترابری ایمن بیش از ۴۸۵ هزار مسافر در مسیرهای داخلی و بین‌المللی طی ۹ ماهه سال جاری خبرداد.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی آب بهای کشاورزی در سال ۱۴۰۱ گفت: این اقدام آب منطقه‌ای غیرقانونی است و باید اصلاح شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ایجاد دست برتر در مقابله با هرگونه تهدید هوایی و برد بلند و مقابله با مهمات دورایستا را از دلایل ارتقاء سامانه باور۳۷۳ دانست.
مقامات ارشد دولت سومالی اعلام کردند شمار قربانی‌های انفجار در پایتخت این کشور به صدها کشته و زخمی افزایش یافته است.
مقامات ارشد دولت سومالی اعلام کردند شمار قربانی‌های انفجار در پایتخت این کشور به صدها کشته و زخمی افزایش یافته است.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از افزایش ۳۱۱ درصدی جابجایی گردشگران خارجی به خراسان رضوی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از افزایش ۳۱۱ درصدی جابجایی گردشگران خارجی به خراسان رضوی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از افزایش ۳۰۰ درصدی کمک هزینه معیشت خانواده شهدای شهرداری تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ظرفیت‌های هلال احمر را تا چهار برابر افزایش دادیم، چه در بحث دارو و چه در بحث تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی، هلال احمر را تقویت کردیم.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: پیش‌بینی‌های ما بر اساس ظرفیت فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و نجف این است که تا ۳۰۰ هزار نفر هوایی به عتبات مشرف شوند.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ