یوسفیان‌ملا گفت: یک سخن منظمی ارائه نمی‌شود که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می‌گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی‌کنند زیرا بی‌اعتمادی بسیار گسترده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو جوینتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، اردوی این تیم در آمریکا را ترک کرد تا زودتر کار انتقال فرانک کسیه را نهایی کند.
یکی از دلایل حوادث سال قبل و مهمتر از آن، استمرار اعتراضات، فقدان ساز و کار مشخص و شفاف برای نظارت بر رفتار ماموران و ضابطان قضایی بوده است. حالا و در شرایطی که دولت و مجلس به دنبال اجرای قانون حجاب هستند، بازگشت گشت پلیس از همان ابتدا مسئله نظارت بر رفتار ماموران و نحوه اجرای قانون را به مسئله‌ای میان دولت و قوه قضایی تبدیل کرده است.
با اتمام دور گروهی لیگ ملت‌ها برنامه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی نهاد مالی محسوب می‌شوند که فعالیت اصلی آن‌ها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و سایر بستر های سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، نوعی روش غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس با تضمین سود است و همانند شبکه بانکی نیز مشمول جریمه و تنبیه بانکی برداشت پول قبل از سررسید نخواهند شد .
رئیس سازمان اطلاعات فدرال آلمان می‌گوید که در حال حاضر هیچ نهاد اطلاعاتی نمی‌تواند به طور شفاف اسامی مسئولان خرابکاری در خطوط لوله نورداستریم را اعلام کند.
یکی از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا می‌گوید که این نهاد همچنان در تلاش است تا به «وسعت و گستردگی» درز اطلاعات محرمانه پی ببرد.
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک بار دیگر از صحبت درباره وضعیت ورزشکاران روسیه برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس طفره رفت.
سرمربی فولاد قصد دارد چه پیامی را به مسئولان عالیرتبه فولاد منتقل کند؟
شفافیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ این برآیند لایحه بودجه مدنظر دولت برای سال آینده است. اقدامی که بر خلاف رویکرد قانون بودجه سال جاری است و می‌تواند به تداوم ناترازی بانک‌ها منجر شود.
شفافیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ این برآیند لایحه بودجه مدنظر دولت برای سال آینده است. اقدامی که بر خلاف رویکرد قانون بودجه سال جاری است و می‌تواند به تداوم ناترازی بانک‌ها منجر شود.
شفافیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ این برآیند لایحه بودجه مدنظر دولت برای سال آینده است. اقدامی که بر خلاف رویکرد قانون بودجه سال جاری است و می‌تواند به تداوم ناترازی بانک‌ها منجر شود.
اطلاعات نوشت: آیا واقعاً گره‌گشایی از غنچه‌ی فروبسته‌ی عیش و زندگی مردم، این اندازه طلسم و پیچیده است که باید خود را برای نهادی دائمی به نام «مذاکرات و رفت و آمدها» تا همیشه‌ی ایام راضی کنیم و بگوییم: «ما خودمان انتخاب کرده‌ایم که این‌گونه زندگی کنیم؟!» دود سفید پایان مرضیّ‌الطّرفین مذاکرات برجامی چه زمانی از سقف زمان و انتظار زبانه خواهد کشید؟
به گفته رییس سازمان بورس در خصوص جاماندگان سهام عدالت هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است. چه کسانی امسال سهام عدالت دریافت می کنند؟
رائفی‌پور هیچ انتسابی به هیچ نهادی در نظام ندارد و نماینده گفتمان رسمی نیست و دیدگاه‌های خودش رو بیان می‌کند اما اگر قرار است این فرد هر چه خواست بگوید، دیگران هم حق داشته باشند به او پاسخ بدهند با برخورداری از همان امتیازاتی که رائفی پور از آن بهرمند است.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
دیدار فرانسه و مراکش در نیمه نهایی جام جهانی 2022 فرصتی برای ملاقات دوباره الیویه ژیرو و ولید رکراکی است که در باشگاه فرانسوی گرونوبل با هم هم‌تیمی بودند.
ر چند سال اخیر نهاد سیاستگذار پولی و ارزی کشور با راه اندازی دو بازار نیما و متشکل ارزی بر مبنای مکانیزم بازار در علم اقتصاد به تمامی فاکتورهای یک بازار رسمی و قابل اعتنا توجه کرده است.
بدون شک بزرگ‌ترین سورپرایز فهرست نهایی تیم ملی حضور علی کریمی، هافبک تیم کایسری‌اسپور ترکیه است که حتی در اردوی اتریش هم حضور نداشت.
طبق برنامه قرار است لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰ آبان اعلام شود.
تاریخ می‌گوید امیرکبیر، واحد چاپاری جدیدی بنا نهاد که مسئول نامه‌رسانی و انتقال فرمان‌های حکومتی و تشکیلات آن شد و در حد یک «اداره» بود؛ تا اینکه ناصرالدین شاه دستور داد «وزارت» پست در ایران تشکیل شود.
داود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص برنامه تیم ملی پیش از حضور در جام جهانی اطلاع‌رسانی کرد.
سرمربی تیم ملی در تمرین صبح امروز خود در خصوص زمان اعلام لیست نهایی تیمش هم صحبت کرد.
تصادف بنز با ۶ خودرو در نیاوران
گروهى مى خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع ٨ شهریور تمام شده و با فضاسازى ذهنى مخالفان خود را ناامید و حتى مرعوب سازند، این روز‌ها راه افتاده‌اند و در جامعه فوتبال پخش کرده‌اند که بازگشت تاج از جای خاص و مجهولی توصیه شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ