رائفی‌پور هیچ انتسابی به هیچ نهادی در نظام ندارد و نماینده گفتمان رسمی نیست و دیدگاه‌های خودش رو بیان می‌کند اما اگر قرار است این فرد هر چه خواست بگوید، دیگران هم حق داشته باشند به او پاسخ بدهند با برخورداری از همان امتیازاتی که رائفی پور از آن بهرمند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالصمد خرم آبادی، معاونت قضائی دادستان کل کشور گفت: این آقایانی که این راتنظیم کرده اند دانسته یا ندانسته موجب اطاله دادرسی و موجب می‌شوند که این قانون اجرا نشود. یعنی واقعاً وضعیت این قانون اینجوری است این قانون بسیار قانون ضعیفی است من به صراحت به شما می‌گویم و ریاست محترم قوه قضائیه هم فرمودند جناب آقای محبی اگر شما این صحبت من نیست شما بروید رسانه‌ها را نگاه کنید، ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند قوانین فعلی برای برخورد با کشف حجاب کافی است، بلافاصله معاون اول هم فرمودند، رئیس جمهور محترم رئیس قوه قضائیه بوده اند مطالعه دارند ایشان هم فرمودند. من تعجب می‌کنم بله نواقصی ما داریم ما از مجلس می‌خواستیم نواقص را برطرف کنند که ما بتوانیم با اقتدارتر با این موضوع برخورد کنیم نه اینکه دست ما را ببندند.
مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به توماس توخل وعده داده که در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای، او برای فصل آینده مصونیت خواهد داشت.
کنست رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه قانون مصونیت بخش برای نتانیاهو را تصویب کرد.
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که استدلال دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا مبنی بر اینکه وی از مصونیت مطلق از دعاوی مدنی در رابطه با حمله به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ برخوردار است را نمی‌پذیرد.
دادستان کل کشور در خصوص جزئیات مصونیت قضائی هیأت ۷ نفره در طرح مولد سازی گفت: اگر در فرایند این کار جرمی واقع شود، هر کس در هر مقامی که باشد تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.
دادستان کل کشور گفت: مصونیت قضایی در طرح مولدسازی به این معنا که در اذهان جا افتاده نیست.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در طرح مولدسازی نظرات کارشناسان اخذ شده است، گفت: از سال ۱۳۹۷ موضوع مولدسازی تحت بررسی قرار گرفت. در اردیبهشت سال جاری نیز در همایش بین المللی خصوصی سازی نشست‌های متعدد در حوزه حکمرانی دارایی‌های دولت برگزار و از ۱۰۰ صاحب نظر خارجی و داخلی مشاوره گرفته شد و در نهایت طرح در آبان‌ماه به تایید رهبری رسید و ایشان تاکید کردند که باید مراقبت و نظارت صورت بگیرد.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: تا دیروز سران سه قوه بود، اما به یک‌باره شعبه‌ای به نام هیئت هفت نفره از آن تولید می‌شود؛ این دیگر از سران قوا فراتر رفته است. مصونیت نظارتی و قضایی داشتن اختیار بسیار بالایی است که حتی در قانون اساسی این اختیار را برای رهبری نگذاشته اند، اما برای هیئت هفت نفره این اختیارا را می‌گذاریم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌: احدی در دولت سیزدهم از تخلف مصونیت ندارد و به همین دلیل تمام تصمیمات هیأت مولدسازی پیش روی چشم ۸۵ میلیون ایرانی اتخاذ خواهد شد
امتیاز مصونیت قضایی گاهی اوقات این تصور را به‌وجود می‌آورد که سیاستمداران می‌توانند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. اقداماتی که ممکن است خلاف منافع عمومی باشد. اگر یک مقام دولتی مصونیت داشته باشد و بابت امضای قراردادی رشوه بپذیرد، حتی اگر مجرم شناخته شود، ترس چندانی از سیستم قضایی ندارد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: هیئت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت در مقابل جرایم شخصی و عدم تطبیق عملکرد، مصونیت ندارند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی مصونیتی ندارد.
مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بند‌های مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تسلطی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده، ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد چرایی مصونیت قضایی هیات ۷ نفره مولدسازی دارایی های دولت توضیح داد.
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: مراکز دیپلماتیک در قوانین بین‌المللی مصونیت دارند و جمهوری اسلامی نیز به این موضوع پایبند و همواره بر تأمین امنیت نهادهای دیپلماتیک تاکید داشته است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: این کمیته در کمترین زمان ممکن اموال و املاک دولت را فروخته و پول آن را به حساب دولت واریز می‌کند.
در تحلیل رفتار کریمی قدوسی از یک منظر باید او را «بولتن ناطق» جریان‌های سیاسی دانست که با ارائه اطلاعات دستکاری شده، زمینه ساز انجام مصاحبه‌های پرحاشیه‌ای می‌شود که ادعاهایش بعدا افشا می‌شود. کریمی قدوسی از آن گروه شبه دلسوزان است که با سادگی در سیاست، داده‌های دریافتی را بررسی و صحت سنجی نمی‌کند و زمانی که ادعاهایش مورد تکذیب قرار می‌گیرد و آشکار می‌شود، بیشترین صدمه به اعتبار سیاسی خود وارد می‌کند.
پرونده قتل یک جوان آمریکایی در حمله نیروهای داعش به دادگاه عالی آمریکا رسیده و مصونیت شبکه های اجتماعی در برابر محتوایی که منتشر می کنند را به چالش کشیده است.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که اعطای مصونیت به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی ارتباطی به روابط ریاض و واشنگتن ندارد.
وزارت دادگستری آمریکا به محمد بن سلمان در پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مصونیت داد و نامزد خاشقجی این تصمیم آمریکا را «جان سپردن دوباره خاشقجی» توصیف کرد.
وزارت دادگستری آمریکا به محمد بن سلمان در پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مصونیت داد و نامزد خاشقجی این تصمیم آمریکا را جان سپردن دوباره خاشقجی توصیف کرد.
پیش از این آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در توئیتی مدعی شده بود: قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مخالف سعودی و ستون نویس واشنگتن‌پست در چهار سال قبل در کنسولگری عربستان در استانبول حمله به آزادی بیان بود.
وکیل محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مدعی شد که تعیین وی به عنوان رئیس شورای وزیران عربستان موجب مصونیت قضایی وی در پرونده جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی می شود.
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز مبارزه با تروریسم، از تمامی دولت‌های جهان خواست تا به روند مصونیت‌بخشی و بی‌کیفرمانی تروریست‌ها در سراسر جهان پایان دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ