دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است، بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با حضور در خبرگزاری مهر با محمدمهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفتگو کرد وی در ادامه به سوالات خبرنگاران خبرگزاری مهر پاسخ داد.
دقایقی پیش، سخنگوی شورای نگهبان به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی بازدید کردیم و مشخص شد سازمان توانسته با قانون اقدام راهبردی در مقابل زیاده‌خواهی غرب بایستد.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی ضمن بازدید از سبد محصولات دیجیتال همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳، در نشستی با مدیران ارشد اپراتور اول ارتباطی بر اهمیت واگذاری حوزه محتوا به لایه کارشناسی تأکید کرد.
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به اظهارات مقام‌های ایران که باید هیئت فنی این کشور، میزان آب رود هلمند در بند‌های افغانستان را سنجش کند گفت در معاهده ۱۳۵۱ درباره سفر هیئت ایرانی چیزی گفته نشده است و با توجه به معاهده، ممکن است طالبان به هیئت ایرانی اجازه بازدید از بند‌های آب افغانستان را ندهند.
سخنگوی شورای نگهبان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و با ناشران و نویسندگان گفتگو کرد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در سفر به استان آذربایجان‌غربی، از وضعیت دریاچه ارومیه بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای نجات این دریاچه قرار گرفت.
سخنگوی دولت به همراه جمعی از دانشجویان هرمزگان، از تجهیزات نیروی دریایی سپاه بازدید کردند.
سخنگوی دولت از نمایشگاه روایت میدان که از سوی وزارت اطلاعات در خیابان حجاب تهران برپا شده است بازدید کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت: فعلاً صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه بعد ازظهر امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ضمن بازدید از خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز به سوالات خبرنگار مهر پاسخ داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان عصر امروز(دوشنبه) از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
«علی بهادری جهرمی» سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد.
سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی ، در منطقه ۲ شهرداری تهران حضور پیدا کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان امور مالیاتی، گفت: پرونده نظارت از سازمان امور مالیاتی در جهت تحقق عدالت مالیاتی در این کمیسیون باز است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازید اعضای این کمیسیون از سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به جزئیات اتفاقات شب گذشته زندان اوین و نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر، مقرر شد هیئتی از کمیسیون امنیت ملی برای بازدید از این زندان اعزام شود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» از رزمایش مشترک میان این کشور و چین بازدید کرد.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از نمایشگاه دستاوردهای اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد
سخنگوی شورای شهر تهران ضمن بازدید از پروژه‌های فرهنگی منطقه ۳ بر لزوم تسریع فرایند عملیات ساخت مسجد «المتقین» تاکید کرد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ