یک کشور وجود دارد که در این قتل عام برنده است: چین. درست همانطور که پکن در دو دهه گذشته عقب می‌نشست و آمریکا را تماشا می‌کرد که خود را در مداخلات مختلف در خاورمیانه گرفتار می‌کند، اکنون که واشنگتن در یک جنگ طولانی و غیرقابل پیروزی دیگر گرفتار شده است، دوباره همان کار را انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
اسلامشهر-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از شناسایی یک لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان و کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم شیشه خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
براساس گزارش رسانه‌های محلی، یک کشتی محل اسکان پناهجویان در انگلیس به‌دلیل شناسایی نوعی باکتری کشنده، تخلیه شده است.
کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت به دادستان کل کشور معرفی شدند.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی بیش از ۱۹ هزار کودک دارای مشکل تنبلی چشم طی سال گذشته خبر داد.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری چهار نفر پشتیبان بازارهای سیاه مجازی داروی غیرمجاز در تهران بزرگ خبر داد.
جانشین فرمانده کل سپاه: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
مارهای پرنده بلند و نازک هستند و سرهای کشیده دارند. طول آنها ممکن است به 90 الی 120 سانتی متر برسد. مردمک‌های آن به شناسایی و تخصیص اطراف آن ها کمک می‌کند، زیرا افقی و کلیدی شکل هستند. معمولاً دارای سری صاف و سبز با چانه کرم یا صورتی رنگ و دم بسیار بلند هستند. نیش‌های آن‌ها نسبت به اندازه بدن مار نسبتاً بزرگ‌تر است.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
مارمولک‌ها به‌عنوان بخشی از گروه حیوانات، در دسته خزندگان قرار دارند که ویژگی‌های مشترکی مانند زبان، چنگال و فلس از جمله آن ویژگی‌ها هستند. مارمولک‌ها خونسرد هستند و در هوای سرد دوام نمی‌آورند. به همین دلیل، آن‌ها در مناطق گرم و خشک جهان بیشتر زندگی می‌کنند. مارمولک‌ها می‌توانند تا ۵۰ سال زندگی کنند و شامل ۴۶۷۵ گونه شناسایی شده هستند.
این ستاره در سال ۱۸۶۰ توسط منجمان آلمانی شناسایی شد و در ابتدا «BD-12 5055» نامیده شد. این اَبَرستاره قرمز رنگ که درخشش زیادی هم دارد، در فاصله ۹۵۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد و جزء صورت فلکی اسکاتوم است.
دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگ‌ترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور در دانشگاهها برگزار می شود.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
وزارت اطلاعلات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه‌ تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری عناصر اصلی شبکه خبر داد.
بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.
بر اساس اعلامیه وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.
محققان ناسا، ظرف ۵ ماه گذشته و به دنبال نصب طیف سنج تصویربرداری (EMIT) در ایستگاه فضایی بین‌المللی با قابلیت تشخیص گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان و دی‌اکسیدکربن، موفق به شناسایی ۵۰ ابر ساطع‌کننده متان در چند منطقه جهان از جمله آسیای مرکزی (ترکمنستان) خاورمیانه و جنوب غربی ایالات متحده (حوزه پرمین، جنوب شرقی نیومکزیکو و یکی از بزرگ‌ترین میادین نفتی جهان) شده‌اند که به استناد تصاویر ثبت شده توسط این طیف‌سنج، یکی از این کانون‌ها شامل ابری از گاز متان به طول ۵ کیلومتر، در آسمان جنوب تهران و بر بالای یک مجتمع دپوی زباله شناسایی شده و طبق تصاویر به دست آمده، این ابر ۵ کیلومتری در هر ساعت حدود ۸۵۰۰ کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.
این گیاه آرنولدی، انگلی بدون ریشه، شاخه، ساقه یا برگ است و تا زمانی که برای شکوفه دادن آماده شود، از نظر بصری قابل شناسایی نیست جالب اینکه به گزارش نشنال جئوگرافیک، در روز‌های اخیر و به صورت تصادفی شکوفه آن دیده شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن تشریح آخرین وضعیت شناسایی جاماندگان سهام عدالت، گفت: بزرگترین مانع در واگذاری سهام دولت در سایپا و ایران خودرو وثیقه بودن این سهام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ