۲۸شرکت روسی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران (Iran Oil Show ۲۰۲۳) که از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان اسامی ۲۸ بازیکن برای حضور در اردوی این‌تیم در تهران را اعلام کرد.
مشهد- مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور با حضور ۲۸ تیم در مشهد مقدس برگزار شد.
فدراسیون بسکتبال اسامی ۲۸ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی «ایران نوین» اعلام کرد.
در شرایطی که قرار بود امروز هیات مدیره باشگاه استقلال تغییر کند و شرایط ۲۸ نامزد برای حضور در این باشگاه بررسی شده بود اما این موضوع به هفته آینده موکول شد.
سفرا و دیپلمات‌های ۲۸ کشور و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در قالب هیأتی ۳۶ نفره در ندامتگاه زنان تهران حضور یافته و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.
فردا یکشنبه ۲۸ ماه می ۲۰۲۳ (هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲) دور دوم رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با حضور «رجب طیب اردوغان» نامزد ائتلاف جمهور و «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت موسوم به میز ششگانه برگزار می‌شود.
همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
مراسم ختم مرحوم عماد افروغ، دوشنبه ۲۸ فروردین با حضور برخی چهره‌های سیاسی، علمی و فرهنگی در مسجد امیر (ع) برگزار شد. دکتر عماد افروغ، تحلیلگر و جامعه‌شناس و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم سحرگاه شب بیست و سوم ماه رمضان ۱۴۰۲ درگذشت.
نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی روسیه در حوزه حمل و نقل و لجستیک، از ۲۸ فروردین در مسکو برگزار می‌شود.
محمدمهدی کاظمی گفت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند. امسال هم آخرین روز کاری سال ۲۸ اسفندماه است.
اولین کنفرانس چشم انداز بازار سرمایه در روز جمعه مورخه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد. در این کنفرانس که افراد سرشناس بازار سرمایه حضور داشتند چه گذشت؟ خبرنگار نبض بورس از این کنفرانس گزارش می‌دهد.
جواد نکونام اسامی بازیکنان منتخب خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
سومین مجمع گفتگوی تهران صبح دوشنبه (۲۸ آذر ۱۴۰۱) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، اندیشمندان، پژوهشگران و فعال سیاسی از ۳۶ کشور در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امورخارجه برگزار شد. «دنیس مونکادا» وزیر خارجه نیکاراگوئه، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق و «کمال خرازی» رییس شورای راهبردی روابط خارجی به عنوان میهمانان ویژه در این مجمع سخنرانی کردند.
هجدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با حضور کاراته کاهایی از ۲۸ کشور به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.
در پی وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی واقع در بولوار هاشمیه مشهد، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی‌ها و دستورات قاضی دکتر صفری (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز و مشخص شد که مرد ۴۷ ساله‌ای به نام محمد جواد بر اثر اصابت ۳ ضربه چاقو در حالی به قتل رسیده است که فقط همسر و دختر خوانده او در منزل حضور داشتند.
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: تاکنون نماینده ناظر وزارت کشور در جلسات مجامع عمومی ۲۸ تشکل صنفی که انتخابات شان را برگزار کرده اند، حضور داشته است.
تیم ملی والیبال زنان ایران برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا امروز (جمعه ۲۸ مرداد) تهران را به مقصد فیلیپین ترک کرد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس اعلام کرد: در راستای ارتقای شفافیت معاملات روزانه، نمایش عمق مظنه ها از ۵ مظنه برتر به ۲۰ مظنه افزایش می یابد
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه، افزایش سرمایه سرخابی‌ها با آورده مردم صورت خواهد گرفت، گفت: امروز با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه نیستیم، بلکه با افزایش سرمایه این دو باشگاه با ورود به بازار سرمایه مواجهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ