هجدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با حضور کاراته کاهایی از ۲۸ کشور به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس میراث فرهنگی گفت: باید آداب زیستن در سرزمین بی قرار را به یاد آورد. تاب آوری از جمله این آداب است. چرا ما تاب آوری را به صفر رسانده ایم؟
رئیس مرکز پیش بینی زلزله درباره میزان تاب آوری تهران در مقابل زلزله توضیحاتی ارائه کرد.
فدراسیون کاراته در تغییراتی شبانه نایب‌ رئیس و دبیر خود را تغییر داد.
رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری با معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر دیدار و گفتگو کرد.
رییس جمهور در دیدار رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری گفت: امروز بسیاری از جوامع از نبود اخلاق و ایمان رنج می‌برند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری گفت: ایران همواره در طول تاریخ محل حضور ادیان بوده و مردم آن موحد بوده‌اند.
«پاتریارک مار آوا روئیل» رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری صبح امروز دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس امروز بعد از نماز جمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس امروز بعد از نماز جمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم تشییع می‌شود.
روابط عمومی سپاه در اطلاعیه از اقشار و آحاد مختلف مردم شریف و قدرشناس تهران برای حضور در آیین تشییع پیکر سرباز شهید آشوری جانی بت اوشانا دعوت کرد.
شهید جانی بت اوشانا که پیکرش به تازگی کشف و شناسایی شده است، دست‌نوشته‌ای از خود پیش از انجام عملیات به یادگار گذاشته است.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس به نام "جانی بت اوشانا" که پس از ۳۹ سال شناسایی شده است، بعد از نماز جمعه این هفته تهران تشییع می‌شود.
سجاد آشوری بار دیگر دچار خونریزی از ناحیه کشاله شده تا فصل برایش به پایان برسد.
سجاد آشوری بار دیگر دچار خونریزی از ناحیه کشاله شده تا فصل برایش به پایان برسد.
علی اکبر آشوری گفت: اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند، نشان می‌دهد ترددهای بین استانی وسایل نقلیه در دی ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چهار درصدی داشته است.
فرمانده کل ارتش گفت: هموطنان آشوری و ارمنی که همواره با تمام وجودشان پای دفاع از این کشور در مقابل دشمن ایستاده‌اند، نقش بسیار برجسته‌ای در تاریخ این آب و خاک مقدس دارند.
فرمانده کل ارتش گفت: هموطنان آشوری و ارمنی که همواره با تمام وجودشان پای دفاع از این کشور در مقابل دشمن ایستاده‌اند، نقش بسیار برجسته‌ای در تاریخ این آب و خاک مقدس دارند.
کتیبه‌های سلطنتی آشوری اغلب بر جنبه خشونت آمیز امپراتوری آن زمان تاکید کرده‌اند مانند زمانی که آشوربانیپال گزارش می‌دهد که او یک شورشی را در قلعه نینوا به همراه یک خرس و یک سگ با زنجیر بسته بود. با این وجود، به همان اندازه نیز در آن زمان در آنجا بازارها، صنعتگران، فالگیر‌ها و جشن‌ها وجود و حضور داشتند و در فعال و در جریان بودند.
ذوب‌آهن فرصت باز کردن دروازه استقلال را داشت اما ضربه آشوری از بالای دروازه به بیرون رفت.
مهاجم ذوب‌آهن امیدوار است با برداشته شدن فشار نبردن از تیمش برای هفته‌های بعد با آرامش بهتری وارد مسابقات شوند.
ذوب‌آهن با گل دیدنی سجاد آشوری موفق شد اولین برد این فصل را کسب کند.
این دریاچه به نام شهر ارومیه نام‌گذاری شده است که در اصل یک اسم آشوری به معنای «گودال آب» است. نام فارسی قدیمی آن تلالو (Chichast) که اشاره به ذرات معدنی درخشان معلق در آب دریاچه و در سواحل آن دارد. در دوران قرون وسطی به دریاچه کبودان معروف شد. نام لاتین آن «لاکوس ماتیانوس» بود، بنابراین در بعضی از متون از آن به عنوان دریاچه «ماتیانوس» یا دریاچه «ماتین» یاد می‌شود.
سجاد آشوری می‌گوید هدف ذوب آهن کسب بهترین رتبه در مسابقات این فصل لیگ برتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ